Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2013-155
 
Opdracht
Change coordinator SE ICT SP71, 40 u per wk
 
Sluitingsdatum
2013-09-29 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving


Startdatum 7 oktober 2013
Einddatum 31 december 2013
Mx. uurtarief € 82,50
Uren per week 40
Uren per dag 8

Optie tot verlenging 2 keer, 3 maanden

 

De planning
Datum publicatie 23 september 2013 
Sluiting vragen 26 september 2013 
Beantwoording vragen 27 september 2013 
Sluiting opdracht 29 september 2013 
Gesprekken 1 oktober 2013 
Terugkoppeling 11 oktober 2013 

 

Wat houdt de functie in?

Het doel van de functie is tweeledig:
1. Het voorbereiden, bewaken van de voortgang en kwaliteit van de uit te voeren ICT wijzigingen aangevraagd door de klantorganisaties.
2. Uitwerken van standaard wijzigingen in werkinstructies en procedures t.b.v. implementatie TOPDESK 5.2

Werkomschrijving
• De change coördinator heeft tot taak om de wijzigingsaanvragen op basis vanimpactanalyse, uit te werken in uit te voeren ICT activiteiten.
• Belegt de uit te voeren activiteiten bij de verantwoordelijke ICT afdeling en/ofmedewerker en bepaald in overleg volgorde van uitvoering.
• Bewaakt de voortgang van de wijzigingen en rapporteert en/of neemt maatregelen indiendeze uit de tijd lopen.
• Informeert de aanvrager wanneer werkzaamheden worden uitgevoerd.
• Bewaakt de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden inclusief de administratieveafhandeling.
• Maakt 1 x per week een management rapportage.
• Ondersteunt de changemanager bij de inrichting van TOPDESK 5.2
• Stelt werkinstructies en procedures op voor het uitvoeren van de standaard 1e en 2e lijnwijzigingen en borgt deze in TOPDESK kennis systeem.


Wat zijn de functie-eisen?
Vakkennis en ervaring
Ervaring met het coördineren en begeleiden van ICT wijziging werkzaamheden bij voorkeur bij Gemeentes. Kennis en ervaring met het werken in TOPDESK


Kennis van en ervaring met SBC infrastructuur, applicatie updates, ITIL wijzigingsproces

 

Eisen
-Ervaring met het coördineren en begeleiden van ICT wijziging werkzaamheden bij voorkeur bij Gemeentes.


Gunningscriteria

-Kennis en ervaring met het werken in TOPDESK 50%
-Kennis van en ervaring met SBC infrastructuur, applicatie updates, ITIL wijzigingsproces 50%

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht