Beschrijving
Startdatum 19-03-2018
Einddatum 18-06-2018
Uren per week, min 24
Uren per week, max 32
Uren per dag 8
Aantal verlengingen 1
Hoe vaak kan er even tueel verlengd worden?Verlengingsperiode
3 De lengte van de verlengde periode(s) in maanden.
Opdracht omschrijving
De afdeling beheer en onderhoud is bezig met een belangrijk project waarin wij ambities hebben om een aantal inhoudelijke onderwerpen met elkaar uit te werken. Helaas past het uitwerken van een de benoemde prioriteiten niet binnen de huidige formatie en zoeken wij daarom naar een beleidsmedewerker beheer en onderhoud.
Wij zijn op zoek naar een beleidsmedewerker die ervaring heeft als beleidsmedewerker/projectleider of een soortgelijke functie, die goed kan schrijven en zaken die wij in de uitvoering tegen komen helder kan vertalen naar duidelijke kaders om zo te komen tot een uniforme werkwijze. Je houdt je onder andere bezig met beleidsmatige uitgangspunten vaarwegen, eigendom beheer en onderhoud, nadeelcompensatie kabels en leidingen, werken voor derden en maaibeleid. Enige (achtergrond)kennis van deze onderwerpen en het volledige domein infrastructuur is nodig om tot een goed resultaat te komen (wij vragen niet per se om een specialist). Wij verwachten dat jij binnen een periode van 3 maanden een zevental afgekaderde inhoudelijke onderwerpen kan voorzien van duidelijk uitvoeringsbeleid ten behoeve van het dagelijkse beheer en onderhoud van de provinciale infrastructuur.
Gezien de aanwezige gezagsverhoudingen en het feit dat het om regulier werk gaat zijn ZZP’ers uitgesloten.
Wij zijn voornemens om de gesprekken met geschikte kandidaten op woensdagmiddag 28 februari te voeren.
Kandidaat omschrijving
Wij zoeken een beleidsmedewerker die zich bezig gaat houden met:
Het leveren van een bijdrage vanuit de rol beleidsmedewerker/projectleider voor een zevental onderwerpen op de afdeling beheer en onderhoud van de provincie Groningen;
Het schriftelijk uitwerken van een zevental onderwerpen op het gebied van beheer en onderhoud van provinciaal areaal en te komen tot uitvoeringsbeleid/heldere uitgangspunten voor de uitvoering;
Bij het uitwerken van deze onderwerpen heb jij de rol als projectleider, collega’s zijn op inhoud beschikbaar. Jij bent in staat de inhoud van de medewerker te vertalen in uitvoeringsbeleid;
Het adviseren bij de totstandkoming en bijbehorende uitvoering van (nieuw) beleid op het gebied van beheer en onderhoud van provinciaal areaal (dit betreft 7 geselecteerde onderwerpen) en het maken van de juiste afwegingen;
Naast de schriftelijke uitwerking (jij schrijft makkelijk en goed) hou jij ook rekening met de implementatie en doet hiertoe tenminste een voorzet.
Bij voorkeur heb je een civiel technische achtergrond danwel sterke affiniteit hiermee, en kennis van wet- en regelgeving c.q. normeringen op dit kennisveld
Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden.
Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
HBO geschoold bij voorkeur een civiel technische achtergrond
ruim drie jaar werkervaring in een vergelijkbare rol bij een overheid
kennis van wet- en regelgeving c.q. normeringen m.b.t. de omgevingsverordening
Planning
Start publicatie 15-02-2018 00:00
Einddatum vragen 20-02-2018 17:00
Beantwoording vragen 21-02-2018 23:59
Sluiting publicatie 26-02-2018 12:00
Beoordeling offertes (vanaf) 27-02-2018 00:00
Verwachte terugkoppeling 12-03-2018 23:59
|