Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Klantmanager Inkomen
 
Sluitingsdatum
2018-03-08 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Van 19-3-2018 t/m 31-12-2018   |   Optie verlenging: 3 x 2 maanden
€0 - €55 per uur   |   Sociale zaken & Werkgelegenheid   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 26-02-2018 00:00 
Vragen stellen tot 28-02-2018 09:00 
Beantwoording vragen 28-02-2018 16:00 
Offerte indienen tot 08-03-2018 09:00 
Start beoordeling 08-03-2018 09:00 
Verwachte gunning 16-03-2018 00:00 
 
 
Opdrachtomschrijving
 
 
De organisatie
Deze aanpak vraagt van ons een andere rol. Daarom werken we eraan verantwoordelijkheden laag in de organisatie te leggen, aan teams die zelf de inhoud van hun werk sturen, samen met professionals met een modern klantbewustzijn.
 
Wij hebben een vacature voor een ervaren Klantmanager Inkomen voor een periode van één jaar. Als Klantmanager inkomen zorg je ervoor dat de rechtmatigheid van uitkeringen is geborgd. Dat doe je door het geven van voorlichting en door controle en handhaving. Daarbij ben je verantwoordelijk van aanvraag tot en met beëindiging van de uitkering. Bij de intakefase toets je de aanvraag op basis van de beschikbare voorzieningen en het recht op een uitkering. Hierbij ben je onder andere alert op fraude. Ook handel je aanvragen rond levensonderhoud, bijzondere bijstand en minimaregelingen af.
 
 
Als Klantmanager Inkomen:
 
•           geef je zowel mondeling als schriftelijk voorlichting aan inwoners met vragen over uitkeringen, minimabeleid en de rechten en plichten;
•           geef je inwoners informatie over voorzieningen binnen het Sociaal Domein;
•           maak je onderdeel uit van het Sociaal Team;
•           heb je een gedegen kennis van voorliggende voorzieningen;
•           ben je fraude-alert;
•           ben je verantwoordelijk voor uitkeringen van inwoners vanaf de aanvraag tot beëindiging;
•           handel je alle aanvragen af in het kader van bijzondere bijstand en minimaregelingen
 
 
 
Kandidaatomschrijving
Functie-eisen
•           afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur Sociaal Juridische Dienstverlening, Maatschappelijk Werk- en Dienstverlening of een vergelijkbare opleiding;
•           minimaal 1 jaar werkervaring als Klantmanager inkomen opgedaan in de afgelopen 2 jaar;
•           kennis van de Participatiewet en de Algemene wet bestuursrecht;
•           kennis van en ervaring met Civision Samenlevingszaken is een pré.
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
 
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief dient door de kandidaat zélf geschreven te worden en wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving.
Weging: 25 %
 
 
Vakgerichte opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding SJD en/of MWD en/of vakgerichte opleiding Klantmanager en/of vakgerichte opleiding JK-GSD 
Weging: 12 %
 
Opleiding PW / AWB
Op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding Participatiewet en/of Algemene wet bestuursrecht (AWB).
Participatiewet of AWB (7 %)
Participatiewet én AWB (18 %)
Weging: 18 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de opdracht- en kandidaatomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik met de kandidaat is. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht