Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
15-3-2018 |
Einddatum |
14-9-2018 |
Optie tot verlenging |
j |
|
36,00 |
Aantal posities |
4 |
Prijsafspraak toepassen |
 |
Omschrijving
In deze functie houd jij je voornamelijk bezig met en ben je verantwoordelijk voor:
• Het uitvoeren van inspecties voor de BAG
• Controleren op basis van relevante wet- en regelgeving
• Bevindingen rapporteren (opmaken van proces verbaal)
• Overtredingen melden
• Bewaken voortgang en daarop pro-actief handelen
Omschrijving
Je werkt in een teamverband nauw samen met diverse inspecteurs, juridisch medewerkers en collega’s van het team Data Services Ruimte & Gebouwen.
Vanuit je kennis van de praktijk bespreek je met collega’s bijzonderheden en deel je ervaringen. Je werkt zelfstandig en neemt initiatief.
Omschrijving
Binnen de afdeling Veiligheid & Leefomgeving staan de vier organisatieprincipes :ondernemend werknemerschap, 1 organisatie, flexibele organisatie en doelmatige bedrijfsvoering, centraal.
Belangrijk hierbij:
• een servicegerichte houding waarbij de stad Breda centraal staat
• in staat om samen te werken met andere disciplines en teams.
• Flexibele instelling (ook bereid om buiten kantooruren te werken)
• Goede communicatieve vaardigheden
De aard van de werkzaamheden vraagt om een afgeronde MBO-opleiding (Bouw, Milieu, RO) en ervaring in het vakgebied (met name BAG, WABO, bouwen, illegale bewoning e.d.)
|