Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
19-3-2018 |
Einddatum |
19-9-2018 |
Optie tot verlenging |
j |
|
36,00 |
Aantal posities |
2 |
Prijsafspraak toepassen |
 |
|
Vacatureruimte / vervanging
|
Je werkt in een teamverband nauw samen met diverse inspecteurs, juridisch medewerkers en collega’s van het team Data Services Ruimte & Gebouwen.
Daarnaast heb je ook regelmatig contact met inwoners of belangen-vertegenwoordigers uit de stad.
Vanuit je kennis van de praktijk bespreek je met collega’s bijzonderheden en deel je ervaringen. Je werkt zelfstandig en neemt initiatief.
Je bent een stevige gesprekspartner op diverse niveaus en bent positief kritisch. Met onderkenning van de diverse belangen (zoals wet- en regelgeving) streef je ernaar dat in samenwerking met alle relevante in- en extern betrokkenen een voor alle partijen bevredigende oplossing tot stand komt.
Omschrijving Wie?*
Binnen de afdeling Veiligheid & Leefomgeving staan de vier organisatieprincipes: ondernemend werknemerschap, 1 organisatie, flexibele organisatie en doelmatige bedrijfsvoering, centraal.
Belangrijk hierbij:
• Doelgericht en overzichtelijk in communicatie
• Gevoel voor politieke en maatschappelijke verhoudingen
• Besluitvaardig en overtuigingskracht
• een teamspeler die een prettige werksfeer belangrijk vindt
• een servicegerichte houding waarbij de stad centraal staat
• in staat om samen te werken met andere disciplines en teams.
De aard van de werkzaamheden vraagt bij voorkeur een afgeronde juridische opleiding op HBO niveau met ruime ervaring op het gebied van handhaving, bij voorkeur ook inzake BAG-gerelateerde cases.
|