Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1727
 
Opdracht
Helpdeskmedewerker
 
Sluitingsdatum
2018-03-08 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1727

Aanvang

z.s.m.

Duur

tot 1 juli 2018

Opleidingsniveau

MBO+

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Utrecht

Uren per week

36 uur

Verloopt op

08-03-2018 09:00

 

Het takenpakket:
Je fungeert als vraagbaak en aanspreekpunt voor collega’s binnen en buiten de afdeling.
Je ondersteunt en begeleidt gebruikers van ICT-middelen, zoals telecom, computer- en randapparatuur, infrastructuur en systeemprogrammatuur.
Verder vervolmaak jij onze handleidingen en procedures en signaleer je terugkomende problemen.
Handel je aanvragen af voor de inrichting van ICT-aspecten van werkplekken en overige hulpmiddelen, zorg je voor de uitlevering van PC’s, printers, mobiele telefoons en overige materialen en voor de instructie daarvan aan de gebruiker;
Maak je gebruikersaccounts aan en ken je applicaties toe;
Zorg je voor administratie configuratie items (hard- software, randapparatuur en telefonie);
Neem je de melding aan, registreer je deze en bewaak je alle meldingen,
Los je zelfstandig de gemelde incidenten op. Dat doe je meestal vanaf je werkplek in Houten, soms ter plekke. Maar altijd op de binnen de afgesproken termijn.
Je begeleid en instrueert gebruikers over het gebruik en de werking van de gebruikte ICT-middelen.
 
 
Vereisten / knock-outcriteria
1. Je hebt minimaal een afgeronde MBO opleiding;
2. Je bent bereid tot uitvoering van ICT werkzaamheden en je bent bereikbaar buiten de normale diensturen.
 
 
Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal een afgeronde MBO opleiding (op niveau 4) (20 punten)
4. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als helpdeskmedewerker in de afgelopen 3 jaar (20 punten)
5. Aantoonbare werkervaring met ICT-middelen, zoals telecom, computer- en randapparatuur, infrastructuur en systeemprogrammatuur (30 punten)
6. Uurarief maximaal €45,- exclusief BTW / inclusief reiskosten (15 punten)
7. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (15 punten)
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht