Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001467
 
Opdracht
Medewerker Frontoffice
 
Sluitingsdatum
2018-03-14 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
0
 
Beschrijving
Startdatum 01-05-2018
Einddatum 31-10-2018
Optie tot verlenging Ja, 6 maanden
Uren per week 36
 
 
Opdracht omschrijving
De medewerker Front Office Dienstverlening Partners (FODP) maakt deel uit van het team wat fungeert als servicedesk voor de dienstverlening aan ketenpartners. 
De Front Office is alleen beschikbaar voor gemandateerde contactpersonen bij onze partners. Eindgebruikers bellen altijd eerst met de helpdesk van hun eigen organisatie. De helpdesk van die organisatie meldt de call aan bij Front Office Dienstverlening partners. Dit gebeurt grotendeels per mail, soms wordt er telefonisch een incident aangemeld.
Front Office Dienstverlening Partners heeft een service window van 8:00 tot 17:00. Binnen dat tijdsvenster worden incidenten, service- en wijzigingsverzoeken vanuit de ketenpartners door FODP aangenomen, geregistreerd, gedistribueerd en bewaakt
 
 
Doelstelling
Het verlenen van kwalitatief hoge dienstverlening aan de partners van de politie.
Verantwoordelijkheden
Het correct en adequaat oppakken, registreren monitoren en najagen van- en communiceren over calls (incidenten, serviceverzoeken, problems en changes)
 
 
Vakmatige taken
 
Aannemen (telefonisch en per mail) van incidenten.
Het registreren van incidenten in Expertdesk.
Uitvoeren van een eerste analyse op incidenten om de impact en de juiste oplosgroep te bepalen.
Aannemen en op compleetheid beoordelen van service-, informatie- en wijzigingsverzoeken.
Het registreren van service-, informatie- en wijzigingsverzoeken in het servicemanagement systeem Expertdesk.
Het terugkoppelen van registratienummers en planningsinformatie van service-, informatie- en wijzigingsverzoeken.
Het archiveren van service-, informatie- en wijzigingsverzoeken.
Het ‘najagen’ van service-, informatie- en wijzigingsverzoeken bij oplosgroepen en bijwerken van deze informatie in Expertdesk.
Het bijhouden van de Front Office documentatie op de gezamenlijke netwerkschijf en op Agora/Intranet
Het meedraaien (1 keer in de 4 a 5 weken) in de piket dienst.
 
 
Leidinggevende taken
N.v.t.
 
 
Contacten
De medewerker FODP heeft comtacten met de servicedesken, functioneel beheerders en productowners bij de ketenpartners (de aanmelders van de calls) en intern met diverse oplosgroepen.
 
 
Inzet in de lijn of project
Inzet is op projectmatige basis
 
 
Opleiding
Minimaal MBO (niveau 4) werk- en denk niveau (dit zal worden getoetst tijdens het verificatiegesprek)
ITIL Foundation gecertificeerd
 
 
Werkervaring
Minimaal 2 ervaring als 2e lijn servicedeskmedewerker.
Minimaal 2 jaar werkervaring met ITIL V2 
Ervaring binnen de overheid en het bedrijfsleven
Kennis en ervaring met Expertdesk (of op zijn minst een vergelijkbaar servicemanagement systeem)
Kennis en ervaring met Sharepoint
Kennis en ervaring in een grote en complexe ICT keten. 
 
 
Competenties
Empathie / inlevingsvermogen 
Inzicht en interesse in de bedrijfsprocessen van de klant 
Organisatiesensitiviteit 
Kwaliteitsgerichtheid 
Klantvriendelijkheid 
Organisatievermogen 
Loyaliteit 
Integriteit
 
 
Prijs (eisen)
Minimaal: € 35,00
Maximaal: € 45,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
 
 
 
Kwaliteit (eisen)
 
Eis 1. 
Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 7 pagina's A4.
U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Sjabloon : CV template IT 1.2.doc
 
Eis 2.
Minimaal 2 ervaring als 2e lijn servicedeskmedewerker. 
 
Dit moet middels concrete voorbeelden duidelijk worden aangetoond in het CV van de kandidaat. Noem in het CV bij de werkzaamheden het nummer van deze eis, specificeer hoe je aan deze eis voldoet en benoem de naam van de opdrachtgever(s.) en de periode [dd-mm-jjjj]. Wanneer dit niet wordt aangetoond zal de aanbieding terzijde worden gelegd
 
Eis 3.
Minimaal 2 jaar werkervaring met ITIL V2 
 
Dit moet middels concrete voorbeelden duidelijk worden aangetoond in het CV van de kandidaat. Noem in het CV bij de werkzaamheden het nummer van deze eis, specificeer hoe je aan deze eis voldoet en benoem de naam van de opdrachtgever(s.) en de periode [dd-mm-jjjj]. Wanneer dit niet wordt aangetoond zal de aanbieding terzijde worden gelegd
 
Eis 4: 
- Minimaal MBO, werk- en denk niveau
- Empathie / inlevingsvermogen 
- Inzicht en interesse in de bedrijfsprocessen van de klant
- organisatiesensitiviteit 
- Kwaliteitsgerichtheid
- Klantvriendelijkheid
- Organisatievermogen
- Loyaliteit
- Integriteit
 
Bovenstaande competenties moeten middels concrete voorbeelden duidelijk uitkomen tijdens het verificatiegesprek. Geef in het gesprek aan op welke wijze de competenties worden toegepast bij de uitvoering voor het gunnen van opdracht. Bij het niet voldoende aantonen zal aanbieding terzijde worden gelegd.
 
Eis 5.
ITIL Foundation gecertificeerd
 
Geef in het CV aan welke opleiding de kandidaat heeft gevolgd en of deze is behaald. 
De uitgenodigde kandidaat dient (minimaal een dag) voor het verificatiegesprek bewijsmiddelen zoals kopie diploma(s)/certificaten te kunnen overleggen aan de inhuurdesk. Bij het niet tijdig indienen zal de bieding terzijde worden gelegd.
Gunningscriteria (wensen)
20 %
Wens 1.
Ervaring binnen de overheid en het bedrijfsleven. 
 
Noem in het CV bij de werkzaamheden het nummer van deze wens, specificeer hoe je aan deze wens voldoet en benoem de naam van de opdrachtgever(s.) en de periode [dd-mm-jjjj]. Wanneer dit niet wordt aangetoond zullen de punten niet worden toegekend.
20 %
Wens 2.
Kennis en ervaring met Expertdesk (of op zijn minst een vergelijkbaar servicemanagement systeem).
 
expertdesk 5/5
overig 3/5
geen 0/5
 
Geef in de toelichting aan wat uw ervaring is en benoem het systeem.
10 %
Wens 3.
Kennis en ervaring met Sharepoint.
 
Noem in het CV bij de werkzaamheden het nummer van deze wens, specificeer hoe je aan deze wens voldoet en benoem de naam van de opdrachtgever(s.) en de periode [dd-mm-jjjj]. Wanneer dit niet wordt aangetoond zullen de punten niet worden toegekend.
50 %
Wens 4.
Kennis en ervaring in een grote en complexe ICT keten. 
Wij zijn opzoek naar een kandidaat die werkervaring heeft (en kan aantonen) in complexe ketens. 
 
Wat willen wij terugzien in de beschrijving en waar gaan wij op beoordelen: 
Het aantal schakels, aantal applicaties, complexe infrastructuur, aantal partijen (partijen zijn zowel klanten als leveranciers). 
 
Wij verwachten in de toelichtingsruimte een eigen geschreven motivatie van de kandidaat waarbij de ervaring wordt aangegeven op de bovenstaande onderdelen. 
Alleen een verwijzing naar het CV is niet voldoende en zal geen punten genereren. 
De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs. 
Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeeld worden dmv een rapportcijfer (0 = slecht, 2= matig, 2 tot 4 = matig/voldoende, 6 = voldoende, 8 = goed en 10 = uitstekend). 
 
 
 
Planning
Start publicatie  05-03-2018 00:00 
Einddatum vragen 07-03-2018 12:00 
Beantwoording vragen 07-03-2018 23:59 
Sluiting publicatie 14-03-2018 10:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 14-03-2018 00:00 
Verwachte terugkoppeling 23-04-2018 23:59 
 
Type opdrachtgever
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht