Beschrijving
Van 26-3-2018 t/m 1-6-2018 | Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Geen bedrag | Inhuur overig | Uren: 20 per week | Aantal FTE: 1
Planning
Start publicatie 08-03-2018 14:40
Vragen stellen tot 12-03-2018 09:00
Beantwoording vragen 12-03-2018 16:00
Offerte indienen tot 19-03-2018 09:00
Start beoordeling 19-03-2018 09:00
Verwachte gunning 02-04-2018 08:00
Opdrachtomschrijving
De medewerker Nazorg ex-gedetineerden levert een belangrijke bijdrage aan het optimaal functioneren van het hele nazorgproces voor ex-gedetineerden. Hij of zij is primair verantwoordelijk voor het informatiebeheer van de nazorg.
Werkzaamheden:
• Beheren inbox nazorg (meldingen detentie)
• Verwerken melding van gedetineerde burgers
• Verzamelen en controleren van gegevens in diverse systemen op bekendheid (o.a. BRP en Gcos)
• Informatie opvragen bij ketenpartners om problematiek in kaart te brengen
• Verificatie informatie leefgebieden: ID-bewijs, inkomen, schulden, onderdak/huisvesting, zorg, bijzonderheden en gewenste acties
• Check op nazorgvragen en criteria
• Informatie verwerken in het dossier
• Actief informeren casemanagers in de Penitentiaire inrichtingen
Eisen
Opleidingsniveau
Afgeronde MBO opleiding. Dit dient te blijken uit uw cv.
Werkervaring
ervaring met werken verschillende (registratie)systemen, liefst in welzijnssector of gemeente. Dit dient te blijken uit uw cv.
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning
VOG
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 65 %
werkervaring
ervaring met systeem Dpan en gemeentelijke systemen.
Weging: 10 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Werkervaring
Weging: 25 %
|