Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
607
 
Opdracht
Projectleider Bouw met ruime ervaring in conservering
 
Sluitingsdatum
2018-03-22 00:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Van 10-4-2018 t/m 31-12-2018   |   Optie verlenging: 4 x 3 maanden
€40 - €65 per uur   |   Bouwkunde & Civiele techniek   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 12-03-2018 00:00 
Vragen stellen tot 15-03-2018 00:00 
Beantwoording vragen 15-03-2018 00:00 
Offerte indienen tot 22-03-2018 00:00 
Start beoordeling 22-03-2018 00:00 
Verwachte gunning 27-03-2018 00:00 
 
 
 
Opdrachtomschrijving
De interim functie voor de deze medewerker valt onder de afdeling Vastgoed; het team bouwzaken is verantwoordelijk voor het bouwmanagement van de eigen gebouwen (her/verbouw en nieuwbouw).  De sectie bouwzaken, onderdeel van Vastgoed, bestaat uit een team van vijftien medewerkers. 
Zij realiseren gemeentelijke nieuwbouw- en verbouwprojecten (inclusief de gebouw gebonden technische installaties) voor Opdrachtgever, zoals scholen, wijkcentra, sportaccommodaties, cultuurgebouwen, bedrijf- en dienstgebouwen. 
Daarnaast behoort tot hun taak het technisch beheren van deze gebouwen. 
Zij geven advies en ondersteuning met betrekking tot bouw- en installatietechnische aspecten voor het aanvragen van raadskredieten.
De sectie adviseert tevens over de huisvesting van gemeentelijke diensten en onderdelen daarvan, uitmondend in programma’s van eisen, renovaties- en verbouw- of nieuwbouwplannen. 
Andere belangrijke taken zijn de advisering op het gebied van energiebeleid, duurzaamheid en het opstellen van onderhoud programma’s.
De werktijden van medewerkers van het team bouwzaken komen overeen met normale kantoortijden en bedragen in principe maximaal 36 uur per week. Sporadisch wordt ook buiten de kantoortijden gewerkt. De bestuurlijke component (denk aan het opstellen en in procedure brengen van college- en raadsvoorstellen) komt slechts in enkele gevallen voor
In zijn flexibele schil doet het team bouwzaken van de afdeling Vastgoed met name beroep op inhuur van medewerkers en in mindere mate op uitbesteding. Ingehuurde medewerkers verlenen de ondersteuning in het reguliere werkproces (bijvoorbeeld in pieksituaties of bij langdurige vervanging). Bij uitbesteding zal de medewerker op projectbasis worden ingezet (binnen een specifiek project).
Wij zoeken een Projectleider met ruime ervaring in conservering (schilderwerken) van maatschappelijk vastgoed of gelijkwaardige gebouwen.
Het betreft een tijdelijke klus omdat, door significante toename van extra opdrachten, de aanwezige capaciteit te klein is voor het huidige werkaanbod.Het betreft een opdracht voor 36 uur per week maar 32 uur per week is bespreekbaar.
De opdracht loopt tot en met 31 december 2018 en er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
 
 
Kandidaatomschrijving
De projectleider Bouw verricht de volgende taken:
Stelt een plan van aanpak op met benodigde middelen en tijd met betrekking tot projecten;
Stelt voorstellen, ontwerpen e.d. met betrekking tot projecten op;
Richt de projectorganisatie in;
Coördineert de werkzaamheden met en stuurt aan de betrokken collega’s van andere vakdisciplines;
Opstellen van de begrotingen en aanbesteden van de werken/projecten en uitvoeren binnen vastgesteld krediet; 
Adviseert over en naar aanleiding van de Aanbesteding van werkzaamheden;
Rapporteert over voortgang, besteding van middelen en beslismomenten;
Stelt een eindverslag op met verantwoording van gebruikte tijd en middelen;
Bewaakt de voortgang en kwaliteit van de werkzaamheden;
Verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie en samenwerking;
Adviseert c.q. beslist over eventuele bijsturing in het proces;
Budgetbewaking van onderhanden werken.
Het voorbereiden, begeleiden en laten uitvoeren van conserveringswerkzaamheden, waaronder:
Het opnemen van de werkzaamheden
Het schrijven van bestekken/technische omschrijvingen
Het maken van kostenramingen
Het aanbesteden van de werkzaamheden
Het beoordelen van offertes
Het begeleiden van de werkzaamheden
Het toezicht houden op het werk qua planning en kwaliteit
Het voorbereiden, begeleiden en laten uitvoeren van bouwkundige (onderhouds-)werkzaamheden aan het maatschappelijk vastgoed. Werkzaamheden als hierboven genoemd.
 
 
Competenties
Als Projectleider Bouw beschik je over de volgende competenties:
Organisatiegericht aansturen; 
Omgevingsbewustzijn; 
Plannen en organiseren:
Resultaatgericht zijn; 
Samenwerken;
Klantgericht.
 
 
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
De aanvang van de opdracht is per zo snel mogelijk maar de uiterlijke startdatum is 10 april 2018. Kandidaten die minder dan 32 uren komen niet in aanmerking voor de opdracht.
 
 
Eisen
werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring in de functie van projectleider Bouw waar conservering centraal stond, opgedaan in de afgelopen 7 jaar. 
opleiding
Op cv aantoonbaar in het bezit van een VCA certificaat. 
opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een Bouwkunde opleiding op MBO niveau. 
 
 
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning 
VOG
Geactualiseerde UEA
Verklaring van geheimhouding en integriteit
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  25 %
 
 
werkervaring
Op CV aantoonbare ervaring met projecten in conservering, opgedaan in de afgelopen 3 jaar.
Weging: 20 %
 
werkervaring
Op CV aantoonbaar ervaring met maatschappelijk vastgoed of gelijkwaardige gebouwen
Weging: 30 %
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Organisatiegericht aansturen; 
Omgevingsbewustzijn; 
Plannen en organiseren:
Resultaatgericht zijn; 
Samenwerken;
Klantgericht.
Weging:  25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht