Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1762
 
Opdracht
Medewerker bezwaar
 
Sluitingsdatum
2018-03-23 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Juridisch, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1762

Aanvang

16 april 2018

Duur

5 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

2 maal 5 maand(en)

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

20 tot 32 uur

Verloopt op

23-03-2018 09:00

 

 

De gemeente zoekt voor de afdeling Juridische aangelegenheden en bestuursondersteuning (Jabo), cluster commissie bezwaar en beroepschriften een medewerker bezwaar.
Als medewerker bezwaar voer je als secretaris, samen met een collega de inhoudelijke ondersteuning ten behoeve van de (algemene) bezwarencommissie uit.
Je ondersteunt de commissievoorzitter en commissieleden op een pro-actieve en professionele wijze.
Je bereidt de zittingen van de commissie voor.
Je beschikt over uitstekende juridische adviesvaardigheden en weet deze schriftelijk en mondeling goed te verwoorden.
Ter voorbereiding van de zittingen check je of de juiste informatie tijdig en compleet beschikbaar is.
Je stemt goed af met alle betrokkenen binnen het bezwarenproces en bent klantgericht. Hierbij is het van belang dat je op gezette tijden aanwezig bent, goed bereikbaar bent voor het secretariaat en snel (ook tussendoor) reageert op vragen en verzoeken.
Vanzelfsprekend stel je de concept commissieadviezen op binnen de afgesproken werktermijnen.
De commissie werkt geheel digitaal (zaaksysteem en ibabs). Kennis en affiniteit met deze systemen is noodzakelijk. De zittingen van de commissie zijn op woensdag avond, minimaal 2 keer per maand.
 
 
 
Vereisten / knock-outcriteria 
1. Minimaal afgeronde juridische HBO-bachelor opleiding;
2. Op woensdagavond beschikbaar.
 
 
 
Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als secretaris bezwaarschriftencommissie (60%);
4. Aantoonbare kennis van bestuursrecht, Awb en mogelijk ook Wabo (20%);
5. Tarief maximaal € 70.- (inclusief reiskosten en Fee markplaatsdesk) (10%);
6. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10%).
 
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase. De eerste beoordelingsfase wordt door Flextender uitgevoerd.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria door de opdrachtgever. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Klantgerichtheid
Flexibiliteit
Overtuigingskracht
Goed ontwikkelde organisatiesensitiviteit
Samenwerken
Resultaatgerichtheid
Aanpassingsvermogen
Initiatiefrijke houding

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht