Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-4-2018 |
Einddatum |
30-6-2018 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
36,00 |
Het is de bedoeling dat iedere klant die gebruik maakt van diensten en voorzieningen die door de gemeente worden toegekend, een plan heeft en een regisseur die toeziet op het effect van de inzet.
We zoeken een klantmanager die klanten met de vraag naar een maatwerkvoorziening, kan ondersteunen bij het maken van een persoonlijk plan. Het gaat vaak om klanten met problemen op meerdere levensdomeinen.
De procesregisseur maakt afspraken met de klant en andere partijen over benodigde ondersteuning en kent deze waar nodig toe.
Bij het toekennen van een maatwerkvoorziening stuurt de klantmanager op het proces en monitort de resultaten.
Hij/zij is aanspreekbaar voor de klant en betrokken partijen indien er knelpunten zijn in de uitvoering van het plan. Hij/zij onderneemt actie als doelen niet gehaald worden.
Hij/zij schaalt de zorg weer af zodra dit kan.
Hoe:
De klantmanager voert gesprekken met klanten die problemen ervaren op een van de levensdomeinen.
De klantmanager werkt nauw samen met partijen uit het voorliggend veld (o.a. maatschappelijk werk) en met aanbieders van Wmo zorg.
De klantmanager betrekt waar naar nodig andere gemeentelijke professionals op het terrein van werk en inkomen, schulden, jeugd etc.
Omdat het vaak gaat om complexe casuïstiek organiseert de klantmanager waar nodig netwerkgesprekken met de betrokkenen om ervoor te zorgen dat er daadwerkelijk sprake is van 1 plan, waaraan de klant en partijen samen werken.
Beschermd Wonen kenmerkt zich veelal door multi-problematiek, waaronder Ggz- en verslavingsproblematiek.
Uitgebreide ervaring en affiniteit met deze doelgroep is daarom een vereiste.
We zoeken op dit moment een tijdelijke kracht die snel inzetbaar is, voor de duur van 4 maanden.
Het bekend zijn en kunnen werken met de Suite is daarbij een pré.
|