Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1788
 
Opdracht
Adviseur bedrijfsbureau Ruimte
 
Sluitingsdatum
2018-04-05 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
0
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1788

Aanvang

Z.s.m.

Duur

3 tot 6 maanden

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36 uur

Verloopt op

05-04-2018 09:00

 

 

Opdracht
Je draagt zorg voor de informatieverkrijging en -voorziening, advisering en analyse die noodzakelijk is voor tactisch en operationele sturing en besluitvorming vanuit meerdere specialismes en vakgebieden  zoals vastgoed binnen het cluster  Ruimte voor interne bedrijfsvoering, administratie en P&C cyclus. Je brengt complexe informatiestromen samen en  analyseert en interpreteert gegevens en vertaalt deze naar een overkoepelend/samenhangend advies/prognose richting programma-, project- en vastgoedmanagement en t.b.v. Planning & Control  producten (of onderdelen hiervan). Je beschikt over helicopterview waardoor je in staat bent om risico’s te signaleren.  Je verstrekt inlichtingen aan in- en externe partijen, je verwerkt gegevens in geautomatiseerde systemen en draagt zorgt voor  het beheer van deze systemen als key user. Vanuit de systemen signaleer je afwijkingen en stel je overzichten/rapportages op. Financiële rapportages op het gebied van vastgoed en grondzaken dienen te worden voorbereid, gecheckt en te worden opgesteld ten behoeve van de projectleiders, programmamanagers, directie, B&W en Raad.
 
 
Vereisten / knock-outcriteria 
1. Uurtarief maximaal € 74,17  (schaal 10)
2. Afgeronde HBO bachelor opleiding.
 
 
Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal een afgeronde HBO bachelor opleiding op het gebied van (technische) Bestuurskunde / Bedrijfskunde / Bouwkunde of Civiele techniek (10%);
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met financieel administratieve processen (30%);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen de (gemeentelijke) overheid (15%);
6. Je beschikt over aantoonbare, actuele kennis van overheidsfinanciën op het gebied van vastgoed en/of openbare ruimte (15%);
7. Aantoonbare ervaring met de software Planon (5%);
8. Aantoonbare ervaring met Key2Financiën (5%);
9. Aantoonbare ervaring met TIM (urenadministratie) (5%);
10. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (15%).
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht