Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
1789
 
Opdracht
Helpdeskmedewerker
 
Sluitingsdatum
2018-04-06 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving

Aanvraagnummer

1789

Aanvang

z.s.m.

Duur

6 maanden

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

2 maal 6 maand(en)

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

36

Verloopt op

06-04-2018 09:00

 

 

Opdracht
Als helpdeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor alle medewerkers op het gebied van ICT. Er wordt gewerkt met TOPdesk als registratietool. Onze helpdeskmedewerkers doen meer dan alleen callregistratie. Er wordt verwacht dat alle basale klantvragen m.b.t. werkplekondersteuning direct door de helpdeskmedewerkers opgelost kunnen worden. Daarnaast vindt er nauwe afstemming plaats met de tweede lijn. Helpdeskmedewerkers zijn aanwezig bij het automatiseringsoverleg en hebben een signaalfunctie richting de teamleider. De gemeente heeft rond de driehonderd devices in beheer, telefoons (android en iOS), iPads en laptops. Daarnaast heeft elke medewerker een thin client waarmee ingelogd kan worden op onze Citrix omgeving.
 
 
Knock-out criterium
1. Per 16 april 2018 voor 36 uur inzetbaar
 
 
Gunningscriteria (weging)
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als helpdeskmedewerker met de tool TOPdesk in de afgelopen 3 jaar (15%)
3. Minimaal een afgeronde MBO-3 opleiding (10%)
4. Aantoonbare kennis van Office 365 door middel van gevolgde cursussen en/of werkervaring (15%)
5. Aantoonbare kennis van VMware door middel van gevolgde cursussen en/of werkervaring (15%)
6. Aantoonbare kennis van Citrix door middel van gevolgde cursussen en/of werkervaring (15%)
7. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (30%)
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase. De eerste beoordelingsfase wordt door Flextender uitgevoerd.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria door de opdrachtgever. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Representatieve uitstraling
Uitmuntende communicatieve vaardigheden
Flexibel in houding en in werktijden
Omgevingsbewust
Servicegericht, dienstverlenende instelling
Teamspeler
Samenwerkingsgericht
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht