Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1790
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
8 maanden
|
Opleidingsniveau
|
MBO
|
Optie tot verlenging
|
2 maal 6 maand(en)
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
36 uur
|
Verloopt op
|
06-04-2018 09:00
|
Opdracht
Net als veel andere organisaties zitten wij midden in de overgangsfase van papieren naar digitale informatiehuishouding. Een belangrijke taak in dit proces is weggelegd voor de informatiebeheerder die we zoeken.
Als informatiemanager is jouw belangrijkste taak het zorgdragen voor het informatie- en archiefbeheer. Je bent primair verantwoordelijk voor de goede, geordende en toegankelijke staat van de archieven (fysiek en digitaal) van de gemeente Zoetermeer.
Jij…
Scant en registreert de post in een Document Management Systeem (Centric Zaaksysteem).
Beheert diverse mailboxen
Hebt proactief klantcontact met de diverse vakafdelingen.
Doet diverse dagelijkse (kwaliteits) controles in het zaaksysteem.
Vormt en ordent dynamische en semi-statische archieven;
Doet selectie & vernietiging van archiefbescheiden;
Verstrekt van informatie uit de (papieren en digitale) archieven;
kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken
bent klantgericht, communicatief, integer, steekt de handen uit de mouwen en je bent stressbestendig.
bent digitaal vaardig en in staat om jezelf snel nieuwe dingen eigen te maken.
Gunningscriteria (weging)
Minimaal een afgeronde MBO-opleiding (5%)
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als (Digi)DIV’er of soortgelijke functie bij een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 3 jaar (25%)
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met een Document Management Systeem in de afgelopen 3 jaar (20%)
Aantoonbare werkervaring met het Centric Zaaksysteem (5%)
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met Zaakgericht Werken in de afgelopen 3 jaar (20%)
Beschikbaar op vrijdag en uiterlijk vanaf 1 mei (5%)
Uurtarief maximaal € 70,00 inclusief reiskosten/exclusief BTW (10%)
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10%)
|