Beschrijving
Opdrachtinformatie
Startdatum |
10-4-2018 |
Einddatum |
1-3-2019 |
Optie tot verlenging |
Ja, tweemaal 12 maanden t/m uiterlijk 28 februari 2021 |
|
36,00 |
-Je hebt regulier overleg met leveranciers en met gebruikers om de werkzaamheden in de gebouwen goed op elkaar af te stemmen;
-Je houdt de hoofdlijnen van technische vraagstukken in de gaten en vormt een oordeel over de door de leverancier voorgestelde oplossing;
-Je bewaakt de uitvoering van beheer en onderhoud binnen de randvoorwaarden die vastgelegd zijn in de overeenkomsten en signaleert knelpunten aan de contractbeheerder;
-Je bent eerste aanspreekpunt voor de gebruiker en hebt daarmee een belangrijke rol in het relatiemanagement.
-Je benoemt zorgen en ontevredenheid bij gebruikers en escaleert deze tijdig;
-Je vult mogelijk het projectmanagement op kleiner vervangingsonderhoud of klantwensen in;
-Continu alert op wet- en regelgeving en in het bijzonder relaties van de werkzaamheden met de lopende aspectprogramma’s, als asbest, brandveiligheid, veilig werken op hoogte;
-Je zorgt voor een adequate administratie, tezamen met de projectondersteuner, en onderbouwing van de werkzaamheden;
-Je onderhandelt over belangentegenstellingen;
-Je signaleert tijdig tekortkomingen of risico’s, zodat we in een escalatieproces oplossingen kunnen vinden;
-Je faciliteert en ondersteunt de aansturing van het beheer en onderhoud van gebouwen. Hierin bewaak en stuur je de processen;
-Je delegeert vragen of werkzaamheden aan faciliterende collega’s van andere organisatieonderdelen of aan externe adviseurs, en je bewaakt hierbij de voortgang;
-Je ondersteunt incidenteel het clusterhoofd bij het inwerken en begeleiden van medewerkers en het implementeren van (nieuwe) processen, methoden en taken.
|