Beschrijving
Van 1-5-2018 t/m 14-9-2018 | Optie verlenging: n.v.t.
€0 - €75 per uur | Vergunning & Handhaving | Uren: 36 per week | Aantal FTE: 1
Planning
Start publicatie 04-04-2018 15:30
Vragen stellen tot 09-04-2018 12:00
Beantwoording vragen 10-04-2018 17:00
Offerte indienen tot 16-04-2018 09:00
Start beoordeling 16-04-2018 09:00
Verwachte gunning 01-05-2018 00:00
Details opdracht
Opdrachtomschrijving
een leefbare lokale samenleving
opbouw, bescherming en onderhoud van bebouwing
goede harmonie en veiligheid voor organisatie en samenleving
Dat is wat de gemeente Boxmeer voor haar bijna 30.000 inwoners wil realiseren. Boxmeer zoekt kandidaten met een stevige dosis initiatief en ondernemingsgeest. Professionals die in nauw contact met klanten oplossingen bedenken en resultaten boeken en zo helpen de missie te verwezenlijken.
De Sector Ruimte bestaat uit de afdelingen Openbare Werken, Ruimte & Economie, Bedrijfsbureau en Vergunningen. De afdeling Vergunningen voert alle wettelijke gemeentelijke taken uit welke gericht zijn op het bereiken en behouden van een adequate uitvoering van de WABO, APV en Bijzondere wetten in de vorm van informatievoorziening/ dienstverlening (het loket van de overheid) en vergunningverlening. Daarnaast is de afdeling verantwoordelijk voor het opstellen van beleidstukken binnen dit vakgebied en zoeken zij integraal naar mogelijkheden voor de klant. Voor deze afdeling zijn wij op zoek naar een:
Medewerker APV/Bijzondere Wetten/Frontoffice Wabo
Werkzaamheden
• Het beoordelen van aanvragen om APV Vergunningen, zoals evenementenvergunningen, vergunningen Drank- en Horeca, BIBOB, Leegstandswet, etc., inclusief informatieverstrekking aan de klant.
• Overleg met de verschillende diensten en het verzoeken van adviezen aan de interne- en/of externe adviseurs (brandweer, GHOR, Politie, OOV, bestemmingsplan, parkeren/ verkeer, etc.).
• Frontofficetaken Wabo als het uitwerken van omgevingsvergunningen en informatieverstrekking aan de klant (o.a. balie en telefoon).
Kandidaatomschrijving
We zijn op zoek naar een kandidaat met een HBO opleiding, nadere specialisatie bestuurskunde / integrale Veiligheidskunde (of vergelijkbare opleiding). Minimaal 4 jaar ervaring op dit vakgebied in de afgelopen 5 jaar bij een vergelijkbare gemeente.
Kennis van APV, Drank en Horecawet en Bijzondere wetten. Alsook kennis van en affiniteit met de gemeentelijke organisatie, haar interne beleid, regels en procedures en nieuwe ontwikkelingen is hierbij wenselijk.
We zoeken een stevige en duidelijke kandidaat die doelgericht, integraal en besluitvaardig optreedt. Deze kandidaat heeft kennis van de geldende wet- en regelgeving, is praktisch en houdt rekening met de betrokken partijen. Deze kandidaat is direct (z.s.m.) inzetbaar, toegankelijk, verantwoordelijk en voert zelfstandig de werkzaamheden uit.
Eisen
Opleidingsniveau
Uit het CV blijkt aantoonbaar HBO opleiding Bestuurskunde / Overheidsmanagement / Integrale Veiligheidskunde.
Werkervaring
Uit het CV blijkt minimaal 4 jaar ervaring op het vakgebied APV / Bijzondere wetten in de afgelopen 5 jaar bij een vergelijkbare gemeente.
Kennis
Uit het CV blijkt aantoonbaar kennis van wet- en regelgeving op het gebied van APV/ Bijzondere wetten en bestemmingsplannen.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
Opleidingsniveau
Uit het CV blijkt een afgeronde HBO opleiding Bestuurskunde / Overheidsmanagement / Integrale Veiligheidskunde
Weging: 15 %
Werkervaring
Uit het CV blijkt minimaal 4 jaar ervaring op het vakgebied in de afgelopen 5 jaar bij een vergelijkbare gemeente
Weging: 15 %
Kennis
Uit het CV blijkt kennis van de Wabo
Weging: 10 %
Applicaties
Uit het CV blijkt ervaring met SquitXo
Weging: 10 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Het gesprek is onderdeel van de beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij het gesprek wordt natuurlijk nagegaan of een kandidaat de gewenste opleiding, werkervaring en competenties heeft. Daarnaast kijken we of een kandidaat past binnen de gemeente Boxmeer en de afdeling.
Weging: 25 %
|