Beschrijving
Van 7-5-2018 t/m 31-12-2018 | Optie verlenging: 3 x 6 maanden
€0 - €65 per uur | Automatisering/ICT/GEO Gis | Uren: 36 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 03-04-2018 00:00
Vragen stellen tot 09-04-2018 00:00
Beantwoording vragen 09-04-2018 00:00
Offerte indienen tot 13-04-2018 00:00
Start beoordeling 13-04-2018 00:00
Verwachte gunning 30-04-2018 00:00
Opdrachtomschrijving
In de functie van werkplekbeheerder zet je gebruikersvragen om naar werkbare oplossingen. Je biedt telefonische- en on-site ondersteuning aan gebruikers.
Daarnaast voer je de volgende werkzaamheden uit:
Het gebruiksklaar maken van nieuwe werkplekken
Deelnemen aan werkplek verhuizing- en migratieprojecten
Afhandelen van problemen, verzoeken en klachten van eindgebruikers
Beheren van werkstations, printers en overige hard- en software
Ondersteunen en begeleiden van gebruikers mbt werkstations, printers en overige hard- en software
Oplossen van incidenten/ technische storingen die optreden op de werkplek
Communicatie met externe leveranciers
Werkplek-gerelateerde beheerdocumentatie maken en beheren
Maken en beheren van App-v Packages
Ondersteunen van de ICT Servicedesk
De afdeling zit in een transformatiefase en dit kan gevolgen hebben voor de structuur. Daarom is er voor tijdelijke invulling gekozen van deze positie.
De opdracht loopt 31 december 2018 er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
Kandidaatomschrijving
MBO werk- en denkniveau
Kennis van servicemanagement procesmodellen: ITSM foundation of ITIL Foundation. Ervaring met TOPdesk is een pré
Kennis van Windows 7, Windows 10 en Windows Server 2008/2012
Kennis van het Office-pakket en Microsoft Active directory
Kennis van en ervaring met Citrix werkplekken
Kennis van en ervaring met HP multifunctionals inclusief PaperCut software
Het hebben van Microsoft-certificaten is een pré
Kennis van en ervaring met RES
Kennis van en ervaring met SCCM 2012
Ervaring met werken binnen een gemeentelijke organisatie
Meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie
Klant- en oplossingsgericht
Je hebt een brede ICT-kennis en –ervaring met name op het gebied van werkplekomgevingen
Competenties
Je beschikt over de volgende competenties:
Dienstverlenend en communicatief vaardig (in woord en schrift)
Proactief
Stressbestendig
Doorpakker
Accuraat
Goed in plannen en organiseren
Professioneel
Oplossingsgericht
Analytisch vermogen
Hands-on mentaliteit
Betrouwbaar
Samenwerken
Snel verbanden kunnen leggen
Eisen
kennis en ervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar opgedane ICT-kennis en ervaring op het gebied van werkplekomgevingen, opgedaan in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeentelijke organisatie.
werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring als Werkplekbeheerder, opgedaan in de afgelopen 5 jaar bij een gemeentelijke organisatie.
opleidingsniveau
Op CV aantoonbaar minimaal MBO denk- en werkniveau.
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning
VOG
Geactualiseerde UEA
Verklaring van geheimhouding en integriteit
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
werkervaring
Op CV duidelijk aantoonbare ervaring met maken en beheren van App-v Packages binnen een gemeente, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
Weging: 25 %
werkervaring
Op CV aantoonbare ervaring met ondersteunen van printers en printer-omgevingen, opgedaan in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeentelijke organisatie.
Weging: 25 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Dienstverlenend en communicatief vaardig (in woord en schrift)
Proactief
Stressbestendig
Doorpakker
Accuraat
Goed in plannen en organiseren
Professioneel
Oplossingsgericht
Analytisch vermogen
Hands-on mentaliteit
Betrouwbaar
Samenwerken
Snel verbanden kunnen leggen
Weging: 25 %
|