Beschrijving
Van 4-5-2018 t/m 31-1-2019 | Optie verlenging: 4 x 12 maanden
€80 - €100 per uur | Gezondheidszorg | Uren: 8 per week | Aantal FTE: 0,22
Planning
Start publicatie 05-04-2018 10:00
Vragen stellen tot 12-04-2018 10:00
Beantwoording vragen 16-04-2018 12:00
Offerte indienen tot 23-04-2018 10:00
Start beoordeling 23-04-2018 10:00
Verwachte gunning 30-04-2018 17:00
Opdrachtomschrijving
Je geeft invulling aan de regionalisering van de TBC-bestrijding in Zuid Nederland in opdracht van de zes zuidelijke GGD-en. Op basis van een reeds vastgestelde rapportage geef je verder uitwerking. De opdracht kent de volgende onderdelen
1. Onderzoek of de IGRA-test daadwerkelijk een kosteneffectieve oplossing is voor de regio ZeeBraLim
2. Breng advies uit over de in te zetten formatie tbc-artsen, tbc-verpleegkundigen en MedischTechnischMedewerkers (MTM-ers). Neem hier in mee:
2.1. Verdere uitwerking van de taakherschikking voor de tbc-artsen en tbc-verpleegkundigen.
2.2. Een op te maken benchmark i.r.t overige regio’s met schets van de context (aantal inwoners, bewoners azc’s, tbc-cases etc).
2.3. het risicoprofiel
2.4. de resultaten van de ingezette pilots door een deel van de GGD-organisaties
2.5. de resultaten van het onderzoek naar de IGRA-test
3. Formuleer een adequate waarneemregeling voor de verschillende disciplines: artsen, verpleegkundigen en MTM-ers
4. Breng advies uit omtrent het aantal in te zetten (mobiele) röntgenunits.
5. Breng een tussenrapportage uit op 1 juni 2018
6. Breng het advies uit op 1 november 2018 teneinde per 1 januari 2019 met de nieuwe werkwijze te kunnen starten.
Heeft u zich nog niet geregistreerd als aanbieder op banenpleinlimburg.nl, dan adviseren wij u hiervoor op korte termijn zorg te dragen. U kunt helaas zonder registratie geen offertes indienen voor de lopende opdrachten. Na goedkeuring van de registratie kunt u via www.banenpleinlimburg.nl offertes indienen voor nieuwe opdrachten.
Kandidaatomschrijving
Je beschikt over een HBO+/WO- werk- en denkniveau met relevante ervaring binnen het GGD-werkveld, specifiek TBC-bestrijding. Je hebt kennis van (de ontwikkelingen binnen) de TBC-bestrijding en bent in staat om hierop een visie te vormen. Deze visie weet je om te zetten naar een concreet plan waarbij de behoeften van de verschillende organisaties afgewogen en meegenomen worden. Je bent in staat om te gaan met tegengestelde belangen en je weet draagvlak te creëren. Daarnaast weet je je te bewegen in het netwerk van verschillende organisaties en de GGD-wereld.
Eisen
Opleiding
Op cv aantoonbaar tenminste een afgeronde HBO opleiding.
Werkervaring
Op cv aantoonbaar werkervaring met ontwikkelingen met harmonisatie-trajecten of regionaliseringstrajecten binnen de GGD-wereld.
Gevraagde documenten
Aanleveren bij offerte
plan van aanpak
kansen- en risicodossier
Aanleveren na gunning
Kopie ID-bewijs (indien ZZP'er)
Kopie polis beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering (indien ZZP-er)
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 20 %
plan van aanpak
Plan van Aanpak (maximaal 2 A4, lettertype Arial 11). Bij de invulling van uw plan van aanpak beschrijft u (uiteraard onderbouwd) de oplossingsrichting die u heeft voor de door de aanbestedende dienst gewenste situatie. Uw beschrijving wordt beoordeeld op reikwijdte (wat krijgt de aanbestedende dienst geleverd, in welke vorm en op welk moment). De VRLN wenst op basis van de door u aangeboden oplossing (voorzover u die niet in het hierna bedoelde risico- of kansenplan heeft beschreven) in ieder geval de volgende onderwerpen te kunnen beoordelen: • De oplossingsrichting (incl. planning) die u heeft voor de gewenste situatie met onderbouwing. • De oplossingsrichting moet vallen binnen de scope en de doelstellingen zoals door ons geformuleerd. Uw plan van aanpak bevat een uitwerking van de wijze waarop u door ons gezochte ondersteuning invult en kunt voldoen aan de doelstellingen. • Het plan van aanpak dient SMART geformuleerd te zijn.
Weging: 25 %
Kansen- en Risicodossier
Het zogenaamde Kansen- en risicodossier is bedoeld om te kijken of er verschillen zijn tussen de verschillende Inschrijvers ten aanzien van enerzijds hun inschatting van eventuele risico's bij de uitvoering van deze klus en anderzijds bij het benoemen van de kansen c.q. hoe de inschrijver zich denkt te onderscheiden van andere inschrijvers om zo in te schatten welke Inschrijver (naar verwachting) goed gaat presteren en welke minder. Beschrijf als kans bijv. in hoeverre uw opleiding en/of uw ervaring meer of minder aansluit op de specifieke werkzaamheden die van de door ons gezochte adviseur verwacht mogen worden. Het kansen- en risico dossier dient SMART geformuleerd te worden en maximaal 2 a4tjes, lettertype Arial 11 lang zijn.
Weging: 30 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens de gesprekken zullen de inschrijvers bevraagd worden op de in het kansen- en risicodossier benoemde elementen, de daarin verwoorde toegevoegde waarden en eventuele onderkende risico's. Verder zal de opgegeven ervaring met soortgelijke werkzaamheden, opgedaan in een overheidsomgeving, besproken worden. Het gesprek zal - als onderdeel van de aanbesteding c.q. als gunningscriterium - beoordeeld worden, waarbij de leden van het aanbestedingsteam een score van 1 (slecht), 4 (voldoende), 7(goed) of een 10(uitmuntend) aan het gesprek kunnen geven. De gemiddelde score voor het gesprek dient minimaal een 7 te zijn, waarbij de gemiddelde score vervolgens gerelateerd wordt aan de maximale score (25%). Een kandidaat die dus bijvoorbeeld een gemiddelde van 7,8 scoort voor het gesprek krijgt dan (7,8 X 25)/10 = 19,5 punten voor het gesprek.
Weging: 25 %
|