Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001479
 
Opdracht
Dataspecialist HRM
 
Sluitingsdatum
2018-04-17 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Personeel en organistatie
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Startdatum 04-06-2018
Einddatum 31-12-2018
Optie tot verlenging Nee
Uren per week 36
 
 
Opdracht omschrijving
De bedrijfsvoering van de Politie is sinds 01-01-2015 volledig centraal georganiseerd vanuit het
 
Politiedienstencentrum (PDC), locatie Zwolle, Rotterdam en Eindhoven. Bij de politie werken ruim 66.000 collega’s waar het PDC de dienstverlening op het gebied van ICT, Financiën, HRM, Informatiemanagement en Facilitair voor levert. Het PDC is georganiseerd naar verschillende diensten, waaronder de dienst HRM.
 
De HRM organisatie zorgt ervoor dat de politie zowel op de korte als op lange termijn beschikt over gekwalificeerde, weerbare en gemotiveerde medewerkers, die op het juiste moment en in de juiste aantallen kunnen worden ingezet. Zij creëert de randvoorwaarden, zodanig dat de politie een wendbare organisatie kan zijn.
 
Binnen de dienst HRM zijn wij op zoek naar een dataspecialist met ervaring op het gebied van personeelsdossiers. Als dataspecialist HRM-applicaties ben je werkzaam binnen de Dienst HRM, bij het team HR-beheer. HR-beheer heeft zich tot doel gesteld om op één centrale plek binnen de dienst HRM te bewaken dat er betrouwbare (consistente) HR-data is. Wij doen dit door ons te richten op de kernwaarden efficiëntie, verbinding, transparantie en dienstbaar.
 
Een dataspecialist  HRM levert betrouwbare (juist en actueel) HRM informatie welke conform wet en regelgeving gedeeld mogen worden met de informatieverzoeker. Tevens ontwikkelt de dataspecialist middelen (tooling en rapportages) ter ondersteuning van veel voorkomende (controle) werkzaamheden, verwerkt deze voor de dienst HRM grote aantallen verwerkingen.
 
Specifiek voor deze opdracht wordt aantoonbare kennis en kunde gevraagd rondom het geautomatiseerd beheren van Personeelsdossiers. 
 
 
 
Doelstelling
Het leveren van betrouwbare HRM gegevens en rapportages conform wet- en regelgeving.
 
 
Verantwoordelijkheden
Adequaat leveren van betrouwbare HRM informatie aan de informatieverzoeker.
 
 
Vakmatige taken
Beheren van het format voor de eisen die gesteld worden voor gegevenslevering, rapportages en tooling conform AVG
Heeft periodieke afstemming met de gegevensautoriteit
Verzorgt de intake voor een verzoek tot gegevenslevering, rapportages en tooling
Adviseert en ondersteunt bij de vraagarticulatie
Zorgt ervoor dat er een formele opdracht wordt ontvangen
Verzorgt dat de gegevenslevering, rapportages en tooling tijdig en juist is
Organiseert inhoudelijke controles op geleverde producten (4-ogen principe)
Zorgt voor planning en agendering van de (periodieke) producten
Evalueert de producten en stelt zo nodig bij
Bewaakt afspraken i.v.m. af te schermen doelgroepen
Draagt bij aan de ontwikkeling van het team 
 
 
Leidinggevende taken
NVT
 
 
Contacten
Medewerkers, Coordinatoren, Teamchefs en Portefeuillehouders van diverse diensten binnen de organisatie.
 
 
Inzet in de lijn of project
Project
 
 
Opleiding
Minimaal HBO werk- en denkniveau.
 
 
Werkervaring
Minimaal 3 jaar ervaring in een rol als Dataspecialist, Medewerker Informatievoorziening, Business Intelligence medewerker of gelijkwaardig in een organisatie van circa 5000 medewerkers of meer.
Aantoonbare kennis en ervaring met privacy wetgeving
Aantoonbare ervaring met het informatieverwerking tbv Personeelsdossiers
Aantoonbare kennis en kunde MS Office (Excel, access en VBA)
Aantoonbare ervaring met PA/SA –systemen
 
 
 
Competenties
Accuraat
Probleemanalyse
Klantgericht
Samenwerken
Kwaliteitgericht 
Resultaatgericht
 
 
Prijs (eisen)
Maximaal: € 90,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
 
 
 
Kwaliteit (eisen)
 
Eis 1:
Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 7 pagina's A4.
U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Sjabloon : CV template Algemeen 1.2.doc
 
Eis 2:
In de afgelopen 5 jaar minimaal 3 jaar ervaring in een rol als Dataspecialist, Medewerker Informatievoorziening, Business Intelligence medewerker of gelijkwaardig in een organisatie van circa 5000 medewerkers of meer.
 
Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een
beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).
 
Eis 3:
Aantoonbare recente (= niet langer dan 3 jaar geleden) relevante kennis en ervaring met privacy wetgeving.
 
Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een
beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).
 
Eis 4:
Aantoonbare  recente (= niet langer dan 3 jaar geleden) relevante inhoudelijke kennis en ervaring met PA/SA –systemen.
 
Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een
beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jjjj t/m mm-jjjj).
 
Eis 6: 
Vereiste (gedrags)competenties:
 
Klantgericht
Probleemanalyse
Samenwerken
Accuraat
Resultaatgericht
Kwaliteitsgericht
 
Bovenstaande competenties moeten middels concrete voorbeelden duidelijk uitkomen tijdens
het verificatiegesprek. Geef aan op welke wijze de competenties worden toegepast bij de
uitvoering voor het gunnen van opdracht. Bij het niet voldoende aantonen zal aanbieding terzijde worden gelegd.
Gunningscriteria (wensen)
40 %
Wens 1:
Aantoonbare ervaring met bulk informatieverwerking tbv Personeelsdossiers.
 
Geef in een toelichting oa aan hoe je een bulkverwerking van datawijzigingen hebt aangepakt. Geef aan wat de schaalgrootte was en het type wijziging. Beschrijf je rol en het uiteindelijke resultaat.
 
Geef een duidelijke beschrijving en situatieschets waaruit deze ervaring blijkt in max 200
woorden. De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs.
Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een
rapportcijfer (0 = slecht 2 = matig, 4 = matig/voldoende 6 = voldoende, 8 = goed en 10 =
uitstekend).
 
Puntenverdeling: 
0 = 0/5 
2 = 1/5 
4 = 2/5 
6 = 3/5 
8 = 4/5 
10 = 5/5 
 
Verwijzingen alleen naar het CV leidt tot puntenaftrek.
 
Er zal een inhoudelijke en vaktechnische toets van dit criterium in de verificatie-fase
plaatsvinden.
30 %
Wens 2:
Aantoonbare kennis en ervaring met het opbouwen, inrichten en verrijken van betrouwbare BI rapportages.
 
Geef een duidelijke toelichting waaruit deze ervaring blijkt in max 200
woorden. De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs.
Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een
rapportcijfer (0 = slecht 2 = matig, 4 = matig/voldoende 6 = voldoende, 8 = goed en 10 =
uitstekend).
 
Puntenverdeling: 
0 = 0/5 
2 = 1/5 
4 = 2/5 
6 = 3/5 
8 = 4/5 
10 = 5/5 
 
Verwijzingen alleen naar het CV leidt tot puntenaftrek.
 
Er zal een inhoudelijke en vaktechnische toets van dit criterium in de verificatie-fase
plaatsvinden.
20 %
Wens 3:
Aantoonbare gevorderde kennis en ervaring met MS Excel zoals verticaal zoeken en het automatiseren van repeterende handelingen.
 
Geef een duidelijke toelichting waaruit deze ervaring blijkt in max 200
woorden. De toelichting is beknopt, to the point en mag daar waar nodig puntsgewijs.
Middels deze toelichting zal de mate van bekwaamheid beoordeelt worden dmv een
rapportcijfer (0 = slecht 2 = matig, 4 = matig/voldoende 6 = voldoende, 8 = goed en 10 =
uitstekend).
 
Puntenverdeling: 
0 = 0/5 
2 = 1/5 
4 = 2/5 
6 = 3/5 
8 = 4/5 
10 = 5/5 
 
Verwijzingen alleen naar het CV leidt tot puntenaftrek.
 
Er zal een inhoudelijke en vaktechnische toets van dit criterium in de verificatie-fase
plaatsvinden.
10 %
Wens 4:
Aantoonbare kennis en ervaring met mailmerge.
 
 
 
 
Planning
Start publicatie  06-04-2018 00:00 
Einddatum vragen 10-04-2018 17:00 
Beantwoording vragen 11-04-2018 23:59 
Sluiting publicatie 17-04-2018 17:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 18-04-2018 00:00 
Verwachte terugkoppeling 19-04-2018 23:59 
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht