Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Beleidsondersteunend medewerker RO
 
Sluitingsdatum
2018-04-18 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Management support, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
 
Van 30-4-2018 t/m 28-9-2018   |   Optie verlenging: 4 x 3 maanden  
maximaal €36   |   Ruimtelijke ordening & Milieu   |   Uren: 24 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
 
Planning
Start publicatie 06-04-2018 00:00 
Vragen stellen tot 12-04-2018 08:00 
Beantwoording vragen 12-04-2018 16:00 
Offerte indienen tot 18-04-2018 08:00 
Start beoordeling 18-04-2018 08:00 
Verwachte gunning 27-04-2018 00:00 
 
 
 
Opdrachtomschrijving
Werkzaamheden:
Afspraken/vergaderingen/ruimtes plannen zowel intern als extern
Starthandelingen organiseren i.o.m. collega 
Opstellen, controleren en versturen van brieven in het programma JOIN (digitaal archief)
Samenstellen overdrachtsdocument voor de nieuwe raad 
Bijwonen overleggen en actie/afspraak lijst 
Plannen bijeenkomst inwoners + versturen uitnodigingen + verslaglegging bijeenkomst 
Verdieping wet voorkeursrecht
Bijwonen sollicitatiegesprekken 
Aanmeldingen bijhouden en gegevens verzamelen in Excel.
Informatieveiligheid. Digitale leeromgeving: bewust 2017 uitgevoerd en behaald.
Regisseren Vlog voor de eenheid bedrijfsvoering
Vraagbaak op gebied van Outlook voor manager
Kandidaatomschrijving
 
 
Competentie:
Snel schakelen
Dienstverlenend
Betrokken
Snel eigen maken van systemen
Kennis van JOIN en IBABS
Geïnteresseerd 
Positief
Affiniteit met de Gemeente Dalfsen
 
 
 
Eisen
Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO4-opleiding. 
Werkervaring
Op cv aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 2 jaar, als beleidsondersteunend medewerker RO binnen een gemeente. 
Referentie vereist 
Zelfgeschreven motivatiebrief
De kandidaat dient een zelfgeschreven motivatie in de bijlage toe te voegen. 
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of zzp'er
De functie van Beleidsondersteunend medewerker RO wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Beleidsondersteunend medewerker RO is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen, dienen zich te laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat de offerte indient. De zzp'er gaat bij gunning van de opdracht een (flexibel) dienstverband aan met het betreffende detacheringsbureau of payroll-bedrijf. 
Beschikbaarheid
De kandidaat dient per direct beschikbaar te zijn. Let op: dit moet duidelijk uit het cv naar voren komen anders wordt de eis niet toegekend. 
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning 
VOG
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
 
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Er dient door de kandidaat zélf gemotiveerd aangegeven te worden waarom de kandidaat geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). Dit wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. 
Weging: 25 %
 
 
Opleiding 
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO-opleiding. 
Weging: 8 %
 
 
Kennis van JOIN en IBABS
Op cv aantoonbaar kennis met JOIN én IBABS opgedaan door middel van een afgeronde training/cursus óf door werkervaring, opgedaan in de afgelopen 2 jaar.
Weging: 11 %
 
 
Secretariële werkervaring
Op cv aantoonbare werkervaring, opgedaan in de afgelopen 2 jaar, op secretarieel gebied binnen een gemeente. 
Weging: 6 %
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik is met de kandidaat. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek 
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht