Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Implementatiemedewerker
 
Sluitingsdatum
2018-04-20 00:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Van 30-4-2018 t/m 1-10-2018   |   Optie verlenging: 1 x 3 maanden 
€0 - €70 per uur   |   Automatisering/ICT/GEO Gis   |   Uren: 32 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 10-04-2018 00:00 
Vragen stellen tot 13-04-2018 00:00 
Beantwoording vragen 16-04-2018 00:00 
Offerte indienen tot 20-04-2018 00:00 
Start beoordeling  20-04-2018 00:00 
Verwachte gunning 30-04-2018 00:00 
 
 
 
Opdrachtomschrijving
De gemeente werkt hard aan digitalisering. In het kader daarvan is het programmateam Digitaal werken op zoek naar een implementatiemedewerker, die helpt met de inrichting van het nieuwe zaaksysteem. De implementatiemedewerker heeft de volgende taken:
Finetunen procesinrichting met procesinrichters en gebruikers;
Opleiden en coachen van de organisatie in zaakgericht werken;
Trainingen geven aan key-users en andere eindgebruikers;
Begeleiden van eindgebruikers gedurende livegang zaaksysteem en in de periode erna.
Bovenstaande inclusief al de ondersteunende taken die ervoor nodig zijn.
 
De opdracht duurt ongeveer 9 maanden en vangt per zo snel mogelijk aan. 
 
 
 
Kandidaatomschrijving
De implementatiemedewerker:
Kent de methodiek van zaakgericht werken;
Heeft ervaring met procesinrichting in systemen;
Heeft ervaring met projectmatig werken;
Heeft aantoonbare affiniteit met informatiemanagement en ICT;
Heeft aantoonbare coaching kwaliteiten;
Ervaring met werken voor een gemeente is een pré;
Ervaring met het opleiden van mensen is een pré.
 
Competenties
Als implementatiemedewerker  beschik je over de volgende competenties:
 
Klantgericht
Sociaal vaardig
Teamwerker
Resultaatgericht
Betrouwbaar
Analytisch vermogen
Maakt nieuwe informatie snel eigen 
Oplossingsgericht denken
Nauwkeurigheid
Creatief
 
Het betreft een opdracht voor 32 uur per week per 30 april. Kandidaten die later beschikbaar zijn komen niet in aanmerking voor deze vacature.
 
 
 
Eisen
werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 6 maanden werkervaring, opgedaan in de afgelopen 2 jaar als opleider zaakgericht werken in een zaaksysteem, bij een gemeente. 
opleiding en ervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met informatiebeheer/-management of een opleiding op het gebied van informatiebeheer/-management. 
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning 
VOG
Geactualiseerde UEA
Verklaring van geheimhouding en integriteit
 
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel:  25 %
 
 
kennis
Op CV aantoonbare kennis van zaakgericht werken en informatiebeheer/-management.
Weging:  10 %
 
 
ervaring
Op CV aantoonbare ervaring met procesanalyse (inclusief toelichting)
Weging: 15 % 
 
 
werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met opleiden/trainen.
Weging: 25 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Klantgericht
Sociaal vaardig
Teamspeler
Resultaatgericht
Betrouwbaar
Analytisch vermogen
Maakt nieuwe informatie snel eigen 
Oplossingsgericht denken
Nauwkeurigheid
Creatief
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht