Beschrijving
Van 7-5-2018 t/m 7-11-2018 | Optie verlenging: 4 x 3 maanden
€0 - €70 per uur | Personeel & Organisatie | Uren: 24 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 16-04-2018 00:00
Vragen stellen tot 19-04-2018 00:00
Beantwoording vragen 19-04-2018 00:00
Offerte indienen tot 26-04-2018 00:00
Start beoordeling 26-04-2018 00:00
Verwachte gunning 03-05-2018 00:00
Wat doe je als Recruiter?
· Je vult een flink aantal tijdelijke vacatures in op allerlei vakgebieden binnen de gemeenten via de Marktplaats (DAS);
· Je beheert de inhuurdesk van de gemeente (Amstelveenhuurtin.nl) en begeleidt het gehele inhuurproces van A tot Z;
· Je bent expert op het gebied van werving & selectie, inhuurpersoneel en de wet- en regelgeving die daarbij komt kijken;
· Je treedt op als adviseur naar de organisatie: in samenwerking met de HR-adviseur adviseer en ondersteun jij de afdelingsmanagers om de juiste talenten op de juiste plek te krijgen.
Hoe doe je dat?
· Als recruiter bepaal je samen met het afdelingshoofd, de vacaturetekst en de weg die jullie inzetten om de juiste kandidaat te vinden en te binden;
· Jij bent in control als het gaat om de werving van nieuwe collega’s en managet het proces;
· Je zoekt (met behulp van de inhuurdesk of andere benodigde tools) naar het beste talent, zorgt dat er gesprekken worden georganiseerd en maakt ze enthousiast over werken voor de beide gemeenten;
· Je selecteert CV’s en nodigt kandidaten uit;
· Je bent bekend met de inzet van social media bij werving en selectie.
Kandidaatomschrijving
· Minimaal MBO-4 werk- en denkniveau en minimaal 1 jaar recente werkervaring als (Corporate) recruiter / intercedent, opgedaan in de afgelopen 3 jaar;
· Je hebt interesse in en affiniteit met een bestuurlijke omgeving maar denkt ook graag commercieel (ervaring in de uitzendbranche is een pré);
· Je bent bedreven in beoordelen van kandidaten en je kunt goed luisteren;
· Je weet hoe je verschillende doelgroepen moet benaderen en bereiken met als resultaat hen te enthousiasmeren voor een baan bij de gemeenten.
· Omdat de gemeente volop aan het digitaliseren is zijn er veel vacatures op het gebied van ICT en Digitaal Werken, daarom vragen wij een kandidaat die hier affiniteit mee heeft.
Competenties
Als recruiter beschik je over de volgende competenties:
Klantgericht
Kritisch
Communicatief sterk
Besluitvaardig
Standvastig
Flexibel
Resultaatgericht
Betrouwbaar
Eisen
opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding.
werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring als recruiter / intercedent, opgedaan in de afgelopen 2 jaar.
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning
VOG
Geactualiseerde UEA
Verklaring van geheimhouding en integriteit
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
kennis en ervaring
Op CV aantoonbare affiniteit met gemeentelijke functies/profielen.
Weging: 10 %
werkervaring
Op cv aantoonbare werkervaring met het gebruik van een Marktplaats / Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) / Inhuurdesk.
Weging: 20 %
werkervaring
Op cv aantoonbare werkervaring in de bemiddeling op het gebied van ICT functies.
Weging: 20 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Klantgericht
Kritisch
Communicatief sterk
Besluitvaardig
Standvastig
Flexibel
Resultaatgericht
Betrouwbaar
Weging: 25 %
|