Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
000036
 
Opdracht
Coordinator Functioneel Beheer (2x)
 
Sluitingsdatum
2013-10-18 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving

Startdatum 01-11-2013
Verwachte einddatum 31-10-2014
Optie tot verlenging Ja, indien noodzakelijk in overleg.
Aantal uren per week 32 - 40 uur


Opdracht omschrijving
De Politie is op zoek naar twee coördinatoren Functioneel Beheer.

De functioneel beheerwerkzaamheden van Bureau Operationele Informatie en Bureau Logistieke Informatie & Kennismanagement worden al gezamenlijk uitgevoerd. De werkzaamheden richten zich op de verbetering van de informatievoorziening van enerzijds de operationele processen (zoals BVI, BVH, Summ-IT, BVO) en anderzijds op de bedrijfsvoering (zoals Beaufort, BVCM, OIS, Planon).

Bij problemen met applicaties wenden collega’s zich in eerste instantie tot de Dienst ICT (voormalig vtsPN) die de eerstelijnsopvang verzorgt. Functioneel Beheer vormt de tweede lijn. Daarnaast verzorgt Functioneel Beheer gebruikersondersteuning, bijvoorbeeld door het opstellen van gebruikershandleidingen en het geven van gebruikersinstructies.

 

Resultaatverantwoordelijk
Ja, voor de eigen werkzaamheden.

Vakmatige taken
De Coördinator Functioneel Beheer (2x) verricht de volgende werkzaamheden:

- Verdelen van functioneel beheertaken.
- Plannen van werkzaamheden om de continuïteit te kunnen borgen.
- Stimuleren en motiveren van functioneel beheerders.
- Bewaken van voortgang op kwaliteit en persoonlijke prestaties van functioneel beheerders.
- Optreden als informant bij functioneringsgesprekken en beoordelingen.
- Adviseren over effecten en mogelijkheden van (beleids)voornemens.
- Adviseren over impact van nieuwe applicaties, releases of plotselinge storingen.
- Participeren in (regionale en landelijke) werk- en projectgroepen en overlegstructuren.
- Bewaakt de kwaliteit en omvang van de prestaties.
- Structureren van processen functioneel beheer.

 

 

Inzet in de lijn of project?
Inzet is in de lijnorganisatie.


Opleiding
Een afgeronde erkende HBO / WO opleiding.


Kennis en ervaring
- Minimaal 3 jaar (± fulltime) relevante werkervaring als Coördinator van een team (tussen de 5 en 10 medewerkers) binnen complexe (organisatorisch en politiekgevoelige) omgevingen in de afgelopen 5 jaren.
- Aantoonbare werkervaring als Coördinator van een team functionele beheerders.
- Aantoonbare werkervaring met het structureren van processen.
- Aantoonbare kennis van Prince2.
- Aantoonbare kennis van BiSL.
- Minimaal 1 jaar (± fulltime) aantoonbare werkervaring binnen het primaire proces van de opdrachtgever is een pré.


Competenties
- heldere uitdrukkingsvaardigheden (mondeling en schriftelijk);
- zelfstandig kunnen opereren;
- sterke overtuigingskracht;
- openheid, duidelijkheid en eerlijkheid;
- stressbestendig;
- een groot analytisch vermogen;
- communicatieve vaardigheden en snelheid van begrip;
- flexibiliteit en stressbestendigheid;
- uitstekend vermogen tot samenwerking;
- vasthoudendheid;
- flinke dosis humor en relativeringsvermogen.


Interne planning / afspraken

Intakegesprekken
De gesprekken met de kandidaten zijn op donderdag 24 oktober 2013 van 11:00 tot 12:00 uur, van 13:00 tot 14:00 uur en van 15:00 tot 16:00 uur. Uw kandidaat dient op deze dag en tijden beschikbaar te zijn voor een gesprek. Wij verwachten dat de eindselectie spoedig na het laatste gesprek plaats zal vinden.

Verwachte datum terugkoppeling 25-10-2013


Gunningscriteria

Prijs / Kwaliteit verhouding
Gewicht van prijs: 25 %
Gewicht van kwaliteit: 75 %

 


Tarief Geen limieten



Beschikbaarheid?

De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 november 2013 tot en met 31 oktober 2014 voor 32 tot 40 uur per week. Het contract kan optioneel worden verlengd.

 


Eisen??

Voeg het CV van de aangeboden kandidaat toe. Indien het CV van de kandidaat niet is bijgevoegd bij uw aanbieding, dan wordt uw inschrijving terzijde gelegd.
Een afgeronde erkende HBO / WO opleiding. Een kopie van het behaalde examendiploma dient te worden bijgevoegd bij uw aanbieding.
Minimaal 3 jaar (± fulltime) relevante werkervaring als Coördinator van een team (tussen de 5 en 10 medewerkers) binnen complexe (organisatorisch en politiekgevoelige) omgevingen in de afgelopen 5 jaren. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.

 


Wensen

 

20 % Aantoonbare werkervaring als Coördinator van een team functionele beheerders. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.

 

20 % Aantoonbare werkervaring met het structureren van processen. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.

 

15 % Aantoonbare kennis van Prince2. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.

 

15 % Aantoonbare kennis van BiSL. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.

 

10 % Minimaal 1 jaar (± fulltime) aantoonbare werkervaring binnen het primaire proces van de politie. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.

 

20 % Stuur in Word of PDF-formaat een toelichting van minimaal 1 objectieve referentie (niet ouder dan 3 jaar) mee. Let expliciet op het volgende:

Geef in de toelichting duidelijk aan dat het om een gelijkwaardige opdracht gaat, waarbij de periode, de functie, de opdrachtformulering, de taken, verantwoordelijkheden en behaalde resultaten duidelijk naar voren komen. De referentie moet tevens een contactpersoon + telefoonnummer bevatten van de direct leidinggevende.

 


Planning

Start publicatie 08-10-2013 00:00 
Vragen stellen tot (NVI) 11-10-2013 10:00 
Beantwoording vragen 15-10-2013 23:59 
Offertes indienen tot 18-10-2013 10:00 
Beoordeling offertes (vanaf) 18-10-2013 00:00 
Verwachte terugkoppeling 25-10-2013 23:59

 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht