Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Projectleider implementatie toegang zorg en welzijn
 
Sluitingsdatum
2018-05-04 00:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Welzijn en zorg, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Van 3-9-2018 t/m 1-3-2019   |   Optie verlenging: 2 x 3 maanden
€80 - €95 per uur   |   Sociale zaken & Werkgelegenheid   |   Uren: 24 per week   |   Aantal FTE: 0.66 
 
 
Planning
Start publicatie 23-04-2018 00:00 
Vragen stellen tot 27-04-2018 00:00 
Beantwoording vragen 30-04-2018 00:00 
Offerte indienen tot 04-05-2018 00:00 
Start beoordeling 04-05-2018 00:00 
Verwachte gunning 22-05-2018 00:00 
 
 
 
Opdrachtomschrijving
 
Projectleider implementatie toegang zorg en welzijn
20-24 uur
 
 
Functie-inhoud:
Projectleider implementatie van de nieuwe toegang voor zorg en welzijn. Stuurt het nieuwe team aan en begeleidt hen in hun nieuwe taak. Is ook betrokken bij overleg op casusniveau. Teamvorming is een belangrijk onderdeel van de taak. Daarnaast signaleert de projectleider welke zaken in de nieuwe toegang nog verder uitgewerkt of opgepakt moeten worden. Dit wordt afgestemd met de opdrachtgever vanuit de gemeente.  
 
Kandidaatomschrijving
Iemand met kennis en ervaring op het gebied van de implementatie van nieuwe organisatiestructuren, die om kan gaan met de dynamiek hiervan en weet om te gaan met de uitdagingen die een nieuw team vanuit verschillende organisaties met zich meebrengt. De teams worden begeleid vanuit een faciliterende en coachende rol waarbij de medewerkers verantwoordelijk zijn voor het geleverde product. 
 
We zoeken daarvoor een verbinder die tegelijkertijd ook beschikt over goede analytische vaardigheden en ziet welke zaken in het proces nog verdere aandacht vragen.
De kandidaat is in staat om op basis van zorgvuldige analyses van de dienstverlening (met een nadruk op het klantperspectief) en managementinformatie uit het proces bij te sturen in het proces en hiervoor draagvlak te creëren bij betrokkenen. Daarnaast is de projectleider verantwoordelijk voor het bewaken van de vastgestelde doorlooptijden in het toegangsproces. 
 
Functie-eisen:
Je hebt minimaal Hbo / Hbo+ werk en denkniveau en beschikt over een afgeronde relevante Hbo-opleiding (sociaal juridisch, maatschappelijk werk en dienstverlening of bedrijfskunde);
Je hebt minimaal 5 jaar gemeentelijke ervaring waarvan 2 jaar als projectleider / coördinator / kwartiermaker op het gebied van zorg en welzijn in het sociaal domein;
Je hebt minimaal 2 jaar ervaring bij zorg of welzijn organisatie en gewerkt in een rol waarbij je verantwoordelijk was voor de aansturing/begeleiding van de uitvoerende teams;
Je hebt ervaring in het gemeentelijke toegangsproces vanuit een coördinerende functie; 
Je hebt ervaring met het begeleiden van implementatietrajecten;
Je hebt ervaring met het begeleiden van nieuwe teams;
Je hebt ervaring met het begeleiden van teams waar diverse partijen in samenwerken;
Je hebt ervaring met het implementeren en verder verbeteren van nieuwe werkprocessen;
Je hebt kennis van de wmo, wlz en jeugdwet;
Je hebt kennis van financiering van het sociaal domein.
 
 
 
Competenties:
 
De kandidaat beschikt naast vakinhoudelijke kennis over de volgende competenties:
Inspirerend, verbindend, vernieuwend, creatief, resultaatgericht, analytisch, coachend, zakelijke, kritische en doortastend. 
 
Te behalen resultaten:
Uitvoering van de nieuwe toegang conform ontwerpplan.
Eén manier van benadering van klanten en registratie bewerkstellingen.
Het door ontwikkelen van uniforme werkvormen gericht op het werken vanuit de kanteling en de trap van de oplossingen.
De gemeentelijke Wmo-consulenten en consulenten van externe partijen in de nieuwe rol- en taakverdeling laten 'landen'.
Genereren van betrouwbare managementinformatie uit de registratiesystemen.
Het opbouwen van een netwerk met relevante partijen in Uden zodat de trap van oplossingen wordt ontwikkeld vanuit een breder perspectief zowel vanuit een formeel dan wel informeel netwerk.  
De kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund, dient voor definitieve gunning een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) te overleggen. Wordt deze niet, of niet tijdig overlegd, dan gaan wij over tot gunning aan de tweede kandidaat in rang. Kandidaat beschikt naast vakinhoudelijke kennis over de volgende 
 
 
 
Eisen
Minimaal HBO / HBO+ werk en denkniveau en beschikt over een afgeronde relevante Hbo-opleiding 
Kandidaat heeft minimaal Hbo / Hbo+ werk en denkniveau en beschikt over een afgeronde relevante Hbo opleiding (gerichte opleiding; sociaal juridisch, maatschappelijk werk en dienstverlening of bedrijfskunde). 
Minimaal 5 jaar gemeentelijke ervaring waarvan 2 jaar als projectleider/coördinator/kwartiermaker 
Uit het CV blijkt dat de kandidaat minimaal 5 jaar gemeentelijke ervaring waarvan 2 jaar als projectleider / coördinator / kwartiermaker op het gebied van zorg en welzijn in het sociaal domein; 
Minimaal 2 jaar ervaring bij een zorg of welzijn organisatie
Uit het CV blijkt dat de kandidaat 2 jaar bij een zorg of welzijn organisatie heeft gewerkt in een rol waarbij hij/zij verantwoordelijk was voor de aansturing/begeleiding van uitvoerende teams. 
Ervaring in het gemeentelijke toegangsproces vanuit een coördinerende functie
Uit het CV blijkt dat de kandidaat ervaring heeft met het gemeentelijke toegangsproces vanuit een coördinerende functie. 
 
 
Wet DBA
De inschrijver gaat akkoord met bijgevoegde sjabloon overeenkomst. Waarbij opgemerkt dat artikel 14 van de overeenkomst expliciet ziet op een zelfstandige die beschikt over een (oude) relevante VAR-WUO verklaring uit 2014, 2015 of 2016. Bedoelde verklaring moet door de inschrijver worden overhandigd indien deze behoort tot de top 3 en dus wordt uitgenodigd op gesprek. Indien de zelfstandige geen (oude) relevante VAR-WUO verklaring kan overhandigen dan zal opdrachtgever voordat de opdracht wordt gegund zelf beoordelen of de zelfstandige aan de gestelde fiscale eisen voldoet. De zelfstandige werkt in dat geval ten alle tijden mee aan deze toets. Artikel 14 van de sjabloonovereenkomst zal bij gunning van de opdracht door opdrachtgever in overleg met opdrachtnemer worden aangepast. Ter informatie wordt u er op gewezen dat opdrachtgever thans maatregelen treft ten einde uitvoering te geven aan de wet DBA. In verband hiermee worden procedures en modelovereenkomsten opgesteld ten einde uiterlijk 1 april 2017 uitvoering te geven aan de wet. 
Gevraagde documenten
Aanleveren bij offerte 
Uitgebreide CV kandidaat.
Motivatiebrief geschreven door kandidaat.
Aanleveren na gunning 
Getekende overeenkomst van opdracht INHUUR.
Ondertekend Uniform Europees Aanbestedingsdocument.
VAR verklaring (indien van toepassing).
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 
20 %
Kennis en ervaring als projectleider/coördinator/kwartiermaker bij een gemeentelijke organisatie
De kandidaat heeft minimaal 5 jaar gemeentelijke ervaring waarvan 2 jaar als projectleider/coördinator/kwartiermaker op het gebied van zorg en welzijn in het sociaal domein;
Tussen 3 en 4 jaar (10 %)
Tussen 4 en 5 jaar (15 %)
Meer dan 5 jaar (20 %)
Weging: 
20 %
Kennis en ervaring bij een zorg of welzijn organisatie
De kandidaat heeft gedurende 2 jaar bij een zorg of welzijn organisatie gewerkt in een rol waarbij hij/zij verantwoordelijk was voor de aansturing/begeleiding van de uitvoerende teams.
Tussen de 1 en 2 jaar (10 %)
Tussen de 2 en 3 jaar (15 %)
Meer dan 3 jaar (20 %)
Weging: 
20 %
Kandidaat is beschikbaar per 3 september 2018
Kandidaat is beschikbaar per 3 september 2018 voor 24 uur per week. 
Weging: 
15 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Functie-eisen:
Je hebt minimaal Hbo / Hbo+ werk en denkniveau en beschikt over een afgeronde relevante Hbo-opleiding (sociaal juridisch, maatschappelijk werk en dienstverlening of bedrijfskunde);
Je hebt minimaal 5 jaar gemeentelijke ervaring waarvan 2 jaar als projectleider / coördinator / kwartiermaker op het gebied van zorg en welzijn in het sociaal domein;
Je hebt minimaal 2 jaar ervaring bij zorg of welzijn organisatie en gewerkt in een rol waarbij je verantwoordelijk was voor de aansturing/begeleiding van de uitvoerende teams;
Je hebt ervaring in het gemeentelijke toegangsproces vanuit een coördinerende functie; 
Je hebt ervaring met het begeleiden van implementatietrajecten;
Je hebt ervaring met het begeleiden van nieuwe teams;
Je hebt ervaring met het begeleiden van teams waar diverse partijen in samenwerken;
Je hebt ervaring met het implementeren en verder verbeteren van nieuwe werkprocessen;
Je hebt kennis van de wmo, wlz en jeugdwet;
Je hebt kennis van financiering van het sociaal domein.
Competenties:
 
De kandidaat beschikt naast vakinhoudelijke kennis over de volgende competenties:
Inspirerend, verbindend, vernieuwend, creatief, resultaatgericht, analytisch, coachend, zakelijke, kritische en doortastend. 
 
Te behalen resultaten:
Uitvoering van de nieuwe toegang conform ontwerpplan.
Eén manier van benadering van klanten en registratie bewerkstellingen.
Het door ontwikkelen van uniforme werkvormen gericht op het werken vanuit de kanteling en de trap van de oplossingen.
De gemeentelijke Wmo-consulenten en consulenten van externe partijen in de nieuwe rol- en taakverdeling laten 'landen'.
Genereren van betrouwbare managementinformatie uit de registratiesystemen.
Het opbouwen van een netwerk met relevante partijen in Uden zodat de trap van oplossingen wordt ontwikkeld vanuit een breder perspectief zowel vanuit een formeel dan wel informeel netwerk.  
 
Weging: 
25 %
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht