Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
115499
 
Opdracht
Adviseur Brandveiligheid/ Aanvrager vergunningen
 
Sluitingsdatum
2018-05-02 14:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Bouw en utiliteitsbouw
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
 

Opdrachtinformatie

Startdatum 1-7-2018
Einddatum 31-12-2018
Optie tot verlenging Ja, 2 x 6 maanden t/m uiterlijk 31-12-2019
36,00
Aantal posities 1
Prijsafspraak toepassen Niet ingeschakeld
Vacatureruimte / vervanging
Aanvraag reden opmerkingen Voor deze opdracht kunnen zowel gedetacheerden als ZZP'ers aangeboden worden.

Eis 3: Met als startdatum, uiterlijk een maand na de genoemde startdatum i.v.m. een mogelijke opzegtermijn.

 

 

Opdrachtomschrijving De adviseur brandveiligheid/aanvrager vergunningen brandveiligheid verricht werkzaamheden binnen en vanuit het team V-BMW. Hoofdzaak van het werk bestaat uit het aanvragen van omgevingsvergunningen en meldingen (brandveilig gebruik en BRIKS). Dit bestaat uit de volgende stappen: 
- Opstellen en indienen van aanvragen voor toestemmingen op het gebied van bouw en brandveilig gebruik 
- Inventariseren en verzamelen van de benodigde informatie voor een aanvraag; 
- Communicatie met de (klant)organisatie over de aanvraag; 
- Communicatie en procedureel afstemmen met bevoegd gezag over de aanvraag; 
- Toetsen gegevens en documenten aan de wettelijke indieningvereisten; 
- Indienen aanvraag in Omgevingsloket online; 
- Beoordelen eventuele nadere voorwaarden die door bevoegd gezag worden opgelegd.  
- Verkregen toestemming opleveren aan opdrachtgever en overdragen aan beheeromgeving RVB; 
- Administratie en registratie van processtappen en documenten in diverse systemen.   
Positie De adviseur brandveiligheid/aanvrager vergunningen werkt in overleg met en is verantwoording verschuldigd aan het clusterhoofd V-BMW voor wat betreft de uitvoering en de kwaliteit van zijn werkzaamheden en de inhoud van zijn adviezen. De medewerker neemt zelf beslissingen over de inhoud van de adviezen en over de uitvoering van zijn werkzaamheden. De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen vastgestelde procedures en wet- en regelgeving. 
 
 
Competenties De Senior Medewerker Vastgoed beschikt over de volgende competenties; 
- Resultaatgerichtheid; 
- Analytisch vermogen; 
- Klantgerichtheid; 
- Nauwkeurigheid; 
- Initiatief; 
- Kunnen samenwerken; 
- Adviesvaardigheid; 
- Plannen en Organiseren. 
 
Type opdrachtgever
Ministerie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht