Beschrijving
Van 14-5-2018 t/m 9-11-2018 | Optie verlenging: 2 x 6 maanden
maximaal €65 | Financieel & Economisch | Uren: 24 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 25-04-2018 00:00
Vragen stellen tot 02-05-2018 08:00
Beantwoording vragen 02-05-2018 16:00
Offerte indienen tot 08-05-2018 08:00
Start beoordeling 08-05-2018 08:00
Verwachte gunning 18-06-2018 00:00
Opdrachtomschrijving
In verband met het gefaseerde vertrek van een medewerker binnen ons team basisregistraties van de afdeling Bedrijfsvoering zoeken wij een:
Ervaren WOZ taxateur
24 uur per week voor de periode van een half jaar
Wat houdt de functie in?
Afhandelen van WOZ bezwaarschriften (zowel taxatie technisch als juridisch)
Wegwerken van uitvallijsten in het kader van de BAG WOZ koppeling
Het controleren van objectkenmerken.
Kandidaatomschrijving
Probleemanalyse: Ordent informatie op een inzichtelijke manier, kan de gegevens over een probleem gestructureerd weergeven
Omgaan met details: langdurig effectief kunnen omgaan met detailinformatie
Communiceren: Kan een complex onderwerp begrijpelijk maken voor de burger of bedrijf
Overtuigingskracht: standpunten zo overtuigend bij anderen naar voren brengen dat zij, ook na aanvankelijke twijfels, daarmee instemmen.
Competenties:
- Je stelt hoge eisen aan de kwaliteit van eigen en andermans werk
- Je bent goed in het ontleden van problemen
- Je kunt mogelijke oorzaken opsporen en relevante gegevens verzamelen
- Verder ben je goed in het onderzoeken van de wensen en behoeften van de klant en handel je vanuit dat perspectief
- Je bent stressbestendig
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal afgeronde HBO-opleiding.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar als taxateur op het gebied van de WOZ binnen een gemeente.
Referentie vereist
Detacherings/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van WOZ-taxateur wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de WOZ-taxateur is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er / DGA. Zzp'ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen, dienen zich te laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat de offerte indient. De zzp'er gaat bij gunning van de opdracht een (flexibel) dienstverband aan met het betreffende detacheringsbureau of payroll-bedrijf.
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning
VOG
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 10 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De brief dient door de kandidaat zélf geschreven te worden. De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving.
Weging: 25 %
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 6 jaar, als taxateur op het gebied van de WOZ bij een gemeente.
Weging: 10 %
Automatiseringskennis
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met de softwarepakketten GIS-VG en/of Key2Waarderen (Centric-applicaties) bij een gemeente.
Kennis van en/of werkervaring met één van de softwarepaketten (6 %)
Kennis van en/of werkervaring met beide softwarepaketten (12 %)
Weging: 12 %
Kennis van het stelsel van basisregistraties
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met het stelsel van basisregistraties/BAG bij een gemeente. Let op: dit moet duidelijk uit het cv naar voren komen.
Weging: 4 %
Vakgerichte opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde erkende opleiding WOZ-taxateur.
Weging: 14 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik is met de kandidaat. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek.
Weging: 25 %
|