Beschrijving
Aanvraagnummer
|
1847
|
Aanvang
|
Z.s.m.
|
Duur
|
12 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
2 maal 12 maand(en)
|
Regio
|
Utrecht
|
Uren per week
|
8 uur
|
Verloopt op
|
04-05-2018 09:00
|
Functie
Werkzaamheden:
Aansturen, optimaliseren en beheren van invorderingsprocessen;
Invordering van private en publieke dossiers;
Coördineren t.b.v. opschonen van achterstanden;
Overleg / voortgang presenteren met portefeuillehouders van de betreffende gemeenten;
Schrijven van adviesnota’s t.b.v. oninbaar voorstellen;
Aanspreekpunt intern en extern;
Verbeteren van interne communicatie met de diverse afdelingen;
Aanleveren van data en adviseren bij het opstellen van de voorziening t.b.v. de dubieuze debiteuren;
Afhandeling van de complexe bezwaar en beroepschriften.
Knock-out criterium
1. Uurtarief maximaal € 70,00 excl. BTW en excl. reis- en verblijfkosten.
Gunningscriteria te beoordelen door (weging, totaal 100 punten)
2. Minimaal afgeronde HBO bachelor opleiding (25 punten);
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker invordering (35 punten);
4. Aantoonbare werkervaring met CiVision (20 punten);
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeentelijke instelling (20 punten).
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Verantwoordelijkheid;
Analytisch vermogen;
Oordeelsvorming;
Klantgerichtheid;
Kwaliteitsgerichtheid;
Fraude alertheid;
Nauwkeurigheid.
|