Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
022894
 
Opdracht
Coördinator inkoop tbv regionaal knooppunt jeugdhulp
 
Sluitingsdatum
2018-05-17 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Welzijn en zorg, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Gelderland
 
Beschrijving
Startdatum 01-06-2018
Einddatum 31-07-2018
Optie tot verlenging Ja, maximaal 2 x 3 maanden
Uren per week 24 tot 32 uur per week
 
 
Opdracht omschrijving
Knooppunt jeugdhulp is een samenwerkingsverband voor de inkoop en administratie van jeugdhulp. Samen met de jeugdhulpaanbieders wordt gewerkt aan de transformatie van jeugdhulp. Naast een overeenkomst met procesafspraken zijn er drie deelovereenkomsten jeugdhulp: Ambulant, Veiligheid en Verblijf. In deze deelovereenkomsten staan de inhoudelijke inkoopafspraken en zijn de ontwikkelopgaven geformuleerd om de gewenste transformatie van de jeugdhulp vorm te geven.
Naast inkoop is het knooppunt verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van de facturen van de zorgaanbieders, monitoring en contractbeheer. 
 
Op hoofdlijnen zijn de taken van het knooppunt (in opdracht van de samenwerkende gemeenten):
(Boven-)regionale inkoop jeugdhulp
contractbeheer van regionale en bovenregionale jeugdhulp
beleidsontwikkeling rondom inkoop, specifiek gericht op de transformatie van jeugdhulp
Monitoring en control
Bedrijfsvoering (facturatie, administratie, e.d.)
De opdracht houdt het volgende in:
Eerste aanspreekpunt voor medewerkers inkoop, voeren accountgesprekken, vraagbaak lokale teams tav inkoopafspraken met aanbieders
Verantwoordelijk voor afstemming werkafspraken tussen beleid en inkoop rond transformatie, bijvoorbeeld afstemming jeugdhulp en passend onderwijs
Aansturing projecten binnen knooppunt tav inkoop, bijvoorbeeld uitwerking productenboek, onderzoek wachtlijsten
 
Type opdrachtgever
ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht