Beschrijving
Aanvang z.s.m.
Duur 6 maanden
Opleidingsniveau MBO
Optie tot verlenging 7 maal 6 maand(en)
Uren per week 36 uur
Bij de opdracht horen de volgende hoofdtaken:
Algemene secretariële dienstverlening aan één of meerdere leden van het college van burgemeester en wethouders.
Agendabeheer, e-mailbeheer, afspraken maken, eventueel mee naar openbare optredens.
Telefoonbehandeling, boodschappen aannemen en algemene informatie verstrekken en het te woord staan van inwoners.
Ontvangen van bezoekers en collega’s.
Behandelen van correspondentie.
Voorbereiden - organisatorisch en administratief - van vergaderingen en bijeenkomsten.
Uitzetten van afspraken, meldingen en actiepunten in de organisatie en voortgangsbewaking en toezien op voortgang, en tijdige afhandeling van afspraken, meldingen en actiepunten.
Meedenken over het werkproces en bijhouden van ontwikkelingen op het eigen vakgebied
Signaleren en informeren van bestuur, directe collega's en organisatie over voor partijen van belang zijnde zaken
Vereisten / knock-outcriteria
Bring your own device is NIET van toepassing. De kandidaat die de opdracht gegund wordt krijgt een mobiele telefoon inclusief abonnement van de organisatie voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
Minimaal afgeronde MBO (niveau 4 ) opleiding
Minimaal twee jaar aantoonbare secretariële werkervaring in de afgelopen 3 jaar
Beschikbaar voor 36 uur per week verdeeld over minimaal 4 werkdagen
Gunningscriteria (weging)
Aantoonbare werkervaring met het werken in een bestuurlijke werkomgeving
Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office programma’s
Aantoonbare werkervaring met het werken in teamverband
Aantoonbare werkervaring bij een gemeente
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase
|