Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Medewerker Uitkeringsadministratie
 
Sluitingsdatum
2018-06-04 00:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Van 1-7-2018 t/m 31-12-2018
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Uren: 36 per week 
 
 
Opdrachtomschrijving
Voor de Uitkeringsadministratie zijn wij op zoek naar een tijdelijke medewerker ter vervanging van een collega met ziekteverlof.
 
In dit team zijn medewerkers belast met taken op het gebied van inkomensbeheer en de administratieve afhandeling van aanvragen. 
De medewerker Uitkeringsadministratie verricht alle voorkomende werkzaamheden ten behoeve van de Uitkeringsadministratie (Participatiewet, BBZ, IOAW, IOAZ, etc.): -
Verwerken van o.a. aanvragen, mutaties en betalingsopdrachten aan de hand van rapportages
- Herberekeningen uitvoeren 
- Inkomstenverklaringen beoordelen en verwerken
- Afhandelen en verwerken belastingsignalen
- Uitvoeren derdenbeslag
 
Kandidaatomschrijving
-Wij zijn op zoek naar een medewerker met onderstaand profiel: 
- MBO+ werk- en denkniveau bij voorkeur op administratief/financieel gebied
- Je hebt ervaring met het uitvoeren van de uitkeringsadministratie
- Je hebt kennis van de Sociale Wetgeving en de Participatiewet 
- Je hebt ervaring in het werken met Suite4inkomen 
- Je bent resultaat gericht, flexibel, initiatiefrijk en besluitvaardig
- Je kunt goed plannen, organiseren en zorgt voor afstemming met betrokken partijen
- Je bent accuraat en gestructureerd
- Integriteit en klantgerichtheid verwachten wij van al onze medewerkers
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht