Beschrijving
Van 1-7-2018 t/m 31-12-2018
Optie verlenging: 2 x 3 maanden
Uren: 36 per week
Opdrachtomschrijving
Voor de Uitkeringsadministratie zijn wij op zoek naar een tijdelijke medewerker ter vervanging van een collega met ziekteverlof.
In dit team zijn medewerkers belast met taken op het gebied van inkomensbeheer en de administratieve afhandeling van aanvragen.
De medewerker Uitkeringsadministratie verricht alle voorkomende werkzaamheden ten behoeve van de Uitkeringsadministratie (Participatiewet, BBZ, IOAW, IOAZ, etc.): -
Verwerken van o.a. aanvragen, mutaties en betalingsopdrachten aan de hand van rapportages
- Herberekeningen uitvoeren
- Inkomstenverklaringen beoordelen en verwerken
- Afhandelen en verwerken belastingsignalen
- Uitvoeren derdenbeslag
Kandidaatomschrijving
-Wij zijn op zoek naar een medewerker met onderstaand profiel:
- MBO+ werk- en denkniveau bij voorkeur op administratief/financieel gebied
- Je hebt ervaring met het uitvoeren van de uitkeringsadministratie
- Je hebt kennis van de Sociale Wetgeving en de Participatiewet
- Je hebt ervaring in het werken met Suite4inkomen
- Je bent resultaat gericht, flexibel, initiatiefrijk en besluitvaardig
- Je kunt goed plannen, organiseren en zorgt voor afstemming met betrokken partijen
- Je bent accuraat en gestructureerd
- Integriteit en klantgerichtheid verwachten wij van al onze medewerkers
|