Beschrijving
Van 11-6-2018 t/m 31-12-2018
Optie verlenging: 3 x 6 maanden
Uren: 36 per week
In de functie van werkplekbeheerder zet je gebruikersvragen om naar werkbare oplossingen. Je biedt telefonische- en on-site ondersteuning aan gebruikers.
Daarnaast voer je de volgende werkzaamheden uit:
· Het gebruiksklaar maken van nieuwe werkplekken
· Deelnemen aan werkplek verhuizing- en migratieprojecten
· Afhandelen van problemen, verzoeken en klachten van eindgebruikers
· Beheren van werkstations, printers en overige hard- en software
· Ondersteunen en begeleiden van gebruikers mbt werkstations, printers en overige hard- en software
· Oplossen van incidenten/ technische storingen die optreden op de werkplek
· Communicatie met externe leveranciers
· Werkplek-gerelateerde beheerdocumentatie maken en beheren
· Maken en beheren van App-v Packages
· Ondersteunen van de ICT Servicedesk
Kandidaatomschrijving
Minimaal een erkende MBO 4 diploma/ HBO werk- en denkniveau
Kennis van servicemanagement procesmodellen: ITSM foundation of ITIL Foundation. Ervaring met TOPdesk is een pré
Kennis van Windows 7, Windows 10 en Windows Server 2008/2012
Kennis van het Office-pakket en Microsoft Active directory
Kennis van en ervaring met Citrix werkplekken
Kennis van en ervaring met HP multifunctionals inclusief PaperCut software
Het hebben van Microsoft-certificaten is een pré
Kennis van en ervaring met RES
Kennis van en ervaring met SCCM 2012
Ervaring met werken binnen een gemeentelijke organisatie
Meerdere jaren ervaring in een vergelijkbare functie
Klant- en oplossingsgericht
Je hebt een brede ICT-kennis en –ervaring met name op het gebied van werkplekomgevingen
|