Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Inkoper / Contract manager Sociaal Domein
 
Sluitingsdatum
2018-06-04 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Inkoop, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Limburg
 
Beschrijving
Van 14-6-2018 t/m 1-10-2019
Optie verlenging: 4 x 4 maanden
Uren: 40 per week
 
  
Begeleiden van inkoop trajecten op basis van (bestuurlijke) aanbesteding
Lopende gesprekken met aanbieders voor Jeugd, Wmo of participatie
Ondersteunen en adviseren van de verschillende werkgroepen gelieerd aan het sociaal domein in de regio
Ondersteunen en adviseren van nieuwe en lopende zaken op het gebied van het sociale domein (inkopen van maatwerkvoorzieningen, opstellen en interpreteren van nieuwe en lopende overeenkomsten)
De functie van ervaren Inkoper / Contractmanager Sociaal Domein wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Medewerker Inkoop & Contracten is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP’er/ DGA. 
ZZP’ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen kunnen zich laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat dan de offerte indient.
 
 
Kandidaatomschrijving
Accuraat
Flexibel
Slagvaardig
Minimaal 2 jaar aantoonbare ervaring met de het inkopen binnen het sociaal domein
Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met (bestuurlijke) aanbestedingen
Volwaardige gesprekspartner voor directie van externe organisaties van de Mgr sd ln (zorgpartijen, netwerkorganisaties en deelnemende gemeenten etc), en overige externe partijen
 
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht