Beschrijving
Aanvang z.s.m.
Duur T/m 31 oktober 2018
Opleidingsniveau MBO
Optie tot verlenging Mogelijk maar nog niet bekend.
Uren per week Maximaal 28
Werkzaamheden
Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:
Complex agendabeheer: niet alleen het inplannen van de afspraak maar ook alle faciliteiten rondom de afspraak organiseren. Het is jouw verantwoording dat de dagen van de bestuurder van A tot Z kloppen.
Verbanden leggen tussen de e-mail en de agenda en hier naar handelen.
Op verzoek verstrek je informatie en/of verwijs je door (je bent hierin kritisch en je kunt een goede inschatting maken van de wijze waarop een verzoek moet worden afgehandeld).
Meelezen en anticiperen op e-mail van de wethouders.
Voorbereiden van overleggen, completeren vergaderstukken, attenderen op aandachtspunten.
Bewaken van de voortgang van inhoudelijke onderwerpen.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor mensen van binnen en buiten de organisatie.
Alle andere voorkomende secretariële taken.
Kennis/Ervaring
Afgeronde opleiding op minimaal Mbo-4 niveau, in de richting van of aangevuld met een secretariële opleiding.
In de afgelopen 4 jaar minimaal 18 maanden ervaring als medewerker secretariaat / secretaresse op het gebied van bestuurszaken bij een gemeente.
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.
Vaardigheid met officepakket en Office365.
Vaardigheid in het omgaan met vertrouwelijke informatie.
Vaardigheid in het aanvoelen van wat je wel/niet moet doen.
Vaardigheid in het te woord staan van derden en het afhandelen van vragen of doorverwijzen.
Communiceert open, kan goed luisteren en is proactief.
|