Beschrijving
Van 1-7-2018 t/m 31-12-2018
Optie verlenging: 6 x 6 maanden
Uren: 36 per week
Het uitvoeren van beheersmatige en administratieve werkzaamheden ter ondersteuning van zowel in- als externe processen. Binnen de functiegroep ligt het accent op het beheren en/of voeren van administratie(s) en/of werkzaamheden bij de uitvoering van wet- en of regelgeving.
Specifieke taken
• Je beheert een administratie ter ondersteuning van het primaire proces.
• Je registreert verleende vergunningen en/of meldingen, draagt zorg voor officiële publicaties, bewaakt termijnen en verzorgt de administratieve afhandeling van procedures in Squit XO (procedurebewaking) en/of Izis (Document Beheerssysteem).
• Je registreert documenten ten behoeve van toezicht en handhaving en verzorgt de administratieve afhandeling ervan in Squit XO en/of Izis.
• Je registreert opdrachten t.b.v. tijdschrijven in Axapta.
Kandidaatomschrijving
Functie-eisen
• Je bent proactief.
• Je hebt ervaring met de programma’s Word en Excel.
• Je hebt aantoonbare ervaring met de voor de omgevingsdienst relevante administratieve werkzaamheden.
• Je bent snel ingewerkt in nieuwe (digitale) systemen en werkprocessen.
• Je bent sterk in het correct en zorgvuldig uitvoeren van werkzaamheden, en gericht op het leveren van kwaliteit.
• Daarnaast ben je alert, oplossingsgericht en klantgericht. Je kunt zowel goed individueel werken als samen werken met je collega’s (proceduremedewerkers).
• Je kunt omgaan met de druk die het tijdig en goed doorlopen van procedures met zich mee kan brengen.
Opleidingsniveau
MBO
|