Beschrijving
Aanvang z.s.m.
Duur 3 maanden
Opleidingsniveau MBO
Uren per week 16 tot 24 uur
De functie
Als medewerker debiteuren beheer weet je je te verplaatsten in de situatie van klanten om zo samen met hen de best mogelijke regeling te vinden om teveel betaalde gelden terug te vorderen. Je weet om te gaan met precaire situaties en hebt (ruime) ervaring in het opstellen van terugvorderingsbesluiten. Je weet uit ervaring wat het best werkt om te zorgen dat klanten voldoen aan hun betalingsverplichting en doet dit altijd vanuit gelijkwaardigheid. Het opstellen van facturen, het verwerken en registreren ervan is bekend terrein voor je en je krijgt er energie van om processen als deze te optimaliseren. Je ziet waar processen efficiënter, effectiever en simpeler gemaakt kunnen worden en speelt hier graag een rol in. Je denk in oplossingen, bent enthousiast en gedreven en nauwkeurigheid en accuratesse zijn eigenschappen die je op het lijf geschreven De opdracht:
Het opstellen van terugvorderingsbesluiten d.m.v. aangeleverde rapportages en herberekeningsoverzichten.
Zorgdragen voor een correcte inrichting van debiteuren in Suite.
Cliënten bellen naar aanleiding van openstaande vorderingen.
Cliënten aanschrijven m.b.t. openstaande vordering.
Cliënten telefonisch informeren betreffende hun openstaande vordering.
Betaalafspraken maken met cliënten voor de openstaande vordering.
Dwangbevelen opstellen.
Vereenvoudigd derdenbeslag leggen op inkomsten.
Dossier overdragen aan incassopartner.
Het coderen en boeken van bankafschriften in Suite.
Maandelijkse debiteurenrun draaien waardoor de acceptgiro`s en aanmaningen worden verzonden.
Kwijtscheldingsaanvragen beoordelen door deze te toetsen aan de PW en de beleidsregels.
|