Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Interim Medewerker Burgerzaken (backoffice)
 
Sluitingsdatum
2018-06-26 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving

Van 9-7-2018 t/m 31-12-2018

Optie verlenging: 2 x 3 maanden 

Uren: 24 per week

 

Minimaal een afgeronde opleiding Bestuursambtenaar Burgerzaken (BA-BZ) of Medewerker Lokale Overheid, specialisatie Burgerzaken (MLO-BZ) is een vereiste voor de werkzaamheden in onze backoffice Burgerzaken. 
Afgeronde opleiding GBA/BRP-specialist
Gezien de inhoud van de functie is kennis en ervaring als GBA/BRP-specialist vereist. 
Afgeronde cursus IPR (Internationaal Personen- en Familierecht)
Gezien de inhoud van de functie is kennis en ervaring met het toepassen van het Internationaal Personen- en Familierecht vereist. 
Recente werkervaring als Medewerker Burgerzaken (backoffice)
In de afgelopen vijf jaar minimaal 3 jaar ervaring met backofficewerkzaamheden Burgerzaken. 
UEA (voorheen Eigen Verklaring)
De kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund, dient voor definitieve gunning een actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument (voorheen Eigen Verklaring) te overleggen. Wordt deze niet of niet tijdig overlegd, dan gaan wij over tot gunning aan de eerstvolgende kandidaat in rang. 
Geoffreerd tarief is all-in
Wij vragen u om in deze offerte een all-in tarief te offreren. Dit betekent onder andere inclusief reiskosten woon-werkverkeer. 
 
 
Gevraagde documenten
Aanleveren bij offerte 
Bewijs van afgeronde opleiding Bestuursambtenaar Burgerzaken (BA-BZ) of Medewerker Lokale Overheid, specialisatie Burgerzaken (MLO-BZ)
Bewijs van afgeronde opleiding GBA/BRP-specialist
Bewijs van afgeronde cursus Internationaal Personen- en Familierecht (IPR)
 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht