Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Allround medewerkers Burgerzaken
 
Sluitingsdatum
2018-06-26 23:59
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Financieel en administratie, Management support
 
Provincie
Friesland
 
Beschrijving
Startdatum 09-07-2018
Einddatum 31-12-2018
Optie tot verlenging 2 keer 3 maanden
Uren per week 1,29 fte (2 medewerkers, minimaal 18 uren en maximaal 28 uren per week)
 
Jouw werkzaamheden als allround medewerker burgerzaken:
Je behandelt alle binnenkomende klantvragen af op het gebied van burgerzaken die via de verschillende kanalen binnenkomen, zoals telefoon, balie, e-mail, post en social media;
Je verleent de meest voorkomende producten en diensten van burgerzaken aan de loketten zelfstandig af;
Je verricht administratieve werkzaamheden;
Je zorgt dat je op de hoogte bent en blijft van de actuele wet- en regelgeving m.b.t. burgerzaken;
Je signaleert knelpunten in de dienstverlening tussen de klanten en de gemeente en doet voorstellen tot verbetering;
Je zorgt er voor dat de klanten tijdig worden voorzien van de gevraagde producten en/of diensten;
Verantwoordelijkheden
Je profiel
Je beschikt over minimaal MBO werk- en denkniveau en hebt een opleiding in een relevante richting. Je hebt inzicht in de organisatie en in de verschillende producten en diensten van de gemeente en overheid. Je hebt kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van burgerzaken. Je kunt adequaat reageren in geval van conflictsituaties met klanten en weet in begrijpelijke taal procedures uit te leggen. Je bent digitaal vaardig en vindt snel je weg in de diverse informatiesystemen.
De competenties klantgerichtheid, integer handelen en nauwkeurig werken zijn op jou van toepassing. Je beheerst de Friese taal tenminste passief.
 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht