Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Duur: 6 maanden
Optie tot verlenging: ja, 1 maal 3 maanden
Uren per week: 36
Opdracht
Binnen het team vastgoed & Installaties is de organisatie gestart met een project “basis op orde Vastgoed”.
Het doel van het project Basis op orde is beter inzicht in de portefeuille vastgoed om zodoende beter te kunnen sturen én het exploitatieresultaat op vastgoed te verbeteren.
Naast inzicht in de vastgoedportefeuille is het hiervoor ook nodig de financiële administratie aan te laten sluiten op de vastgoedadministratie,
zodat we kunnen rapporteren op objectniveau, portefeuilleniveau en deelportefeuilleniveau.
Binnen het project moeten onder andere de volgende werkzaamheden moeten worden uitgevoerd.
- Matching en analyse activa administratie met vastgoed administratie plus uitsplitsen van Meerjareninvesteringsplan (MIP) en / Meerjarenonderhoudsplan (MOP)
- Adviseren over het uitsplitsen van MOP en (MIP) (plus boekhoudkundige aanpassingen in Key2Financien)
- De activa-administratie (in Key2Financien) aansluiten op moederlijst (overzicht van ons vastgoed) en de noodzakelijke (boekhoudkundige) aanpassingen repareren;
- Analyse bestaande beschikbare exploitatiebudget gronden;
- Herinrichten van Key2Financiën en de begroting zodat deze aansluit op de vastgoedadministratie (naast de activa administratie, ook FCL-Taak-ECL).
- Het betreft een opdracht op het snijvlak van vastgoed en financiën
Kennis
- Aantoonbare kennis van het beheer van gemeentelijk vastgoed, blijkend uit relevante werkervaring
- Aantoonbare kennis van Key2Financiën, blijkend uit relevante werkervaring
Competenties
- Samenwerken
- Initiatief
- Oplossingsgericht
- Goed een overwogen oordeel vormen
|