Beschrijving
Startdatum: 15 oktober 2018
Einddatum: 31 oktober 2019
Optie tot verlenging: ja
Uren per week: 36
Opdracht omschrijving
Bij het Virtualisatieteam van de sector Levering van de Dienst ICT worden beheertaken uitgevoerd op de operationele infrastructuur alsmede de ontwikkelstraat en het test- en acceptatiecentrum.
Met meer dan 900 VMware vSphere servers levert het team een groot deel van de basis infrastructuur waarop de collega’s hun werkzaamheden uitvoeren
en waar softwareontwikkelaars de organisatie-specifieke applicaties ontwikkelen, testen en door de gebruikers en beheerders laten accepteren.
Verantwoordelijkheden
- Ontwerpt, implementeert en bewaakt het beveiligingsontwerp van de opslaginfrastructuur of werkt mee aan het ontwerp van opslaginfrastructuur (in samenspraak met architecten)
- Toetst de architectuur ontwerpen t.a.v. de opslaginfrastructuur en doet verbeteringsvoorstellen
- Adviseert in te gebruiken storagenetwerken- of opslagapparatuur
- Verzorgt het capaciteits-, configuratie- en wijzigingenmanagement voor de opslaginfrastructuur
- Ontwerpt en evalueert werkprocedures en controleert de naleving
- Adviseert betreffende de beveiligingsaspecten van de infrastructuur
- Ondersteunt de systeembeheerders bij de dagelijkse werkzaamheden
- Stemt af met leveranciers op het gebied van de aflevering van apparatuur
- Ondersteunt bij de implementatie van projecten
- Participeert in piketdienst
Inzet in de lijn of project
In de lijn
Opleiding
- HBO werk- en denkniveau
- VMWare componenten (zoals vSphere, vRealise, vCenter)
Werkervaring
- Kennis van en ervaring met ICT, bij voorkeur op basis van een HBO opleiding informatica;
- Kennis van en ervaring met (operationeel en tactisch) opslag infrastructuur;
- Aantoonbare kennis en ervaring met VMWare componenten zoals: vSphere, vRealise(operations management en automation), vBlocks; vCenter, UMDS;
- Kennis van en ervaring met onderhoudsprocedures, patchmethode Firmware en Remote console toegang van HP Blade, Dell of IBM servers;
- Kennis van en ervaring met ITIL.
Competenties
- Probleemanalyse
- Accuratesse
- Klantgerichtheid
- Onderhandelingsvaardigheid
- Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
- Kwaliteitsgerichtheid
|