Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Projectleider invoering Suite4Zaken W2018/24
 
Sluitingsdatum
2018-07-26 10:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Noord-Brabant
 
Beschrijving
Startdatum: 6-8-2018
Einddatum: 4-1-2019
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Uren per week: 4


Opdrachtomschrijving

Projectleider voor de geslaagde invoering van versie 4.1 van Suite4Zaken en update van Suite4Documentmanagement van Centric.


Kandidaatomschrijving

- Plannen en coördineren van de installatie, testen en acceptatie met de projectleider van Centric en servicemanager;
- Belangen behartigen van de gemeente richting Centric;
- Afronden van de restpunten uit de stuurgroep vergadering van 3 juli 2018;
- Activiteiten afstemmen met informatiebeheer, functioneel beheer, technisch applicatiebeheer en servicemanager;
- Organiseren van het inhoudelijk leveranciersoverleg;
- In overleg met de servicemanager zorgen voor de uitvoering van de adviezen uit het performanceonderzoek;
- Communiceren met de interne organisatie.
 

Eisen

Werk- en denkniveau
Je beschikt minimaal over een HBO werk- en denkniveau.
Je hebt in ieder geval een afgeronde relevante HBO opleiding. Dit dient te blijken uit het CV.

Werkervaring
Je hebt minimaal 5 jaar gerichte werkervaring. Dit dient te blijken uit het CV.
 

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht