Beschrijving
Startdatum: 6-8-2018
Einddatum: 4-1-2019
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Uren per week: 4
Opdrachtomschrijving
Projectleider voor de geslaagde invoering van versie 4.1 van Suite4Zaken en update van Suite4Documentmanagement van Centric.
Kandidaatomschrijving
- Plannen en coördineren van de installatie, testen en acceptatie met de projectleider van Centric en servicemanager;
- Belangen behartigen van de gemeente richting Centric;
- Afronden van de restpunten uit de stuurgroep vergadering van 3 juli 2018;
- Activiteiten afstemmen met informatiebeheer, functioneel beheer, technisch applicatiebeheer en servicemanager;
- Organiseren van het inhoudelijk leveranciersoverleg;
- In overleg met de servicemanager zorgen voor de uitvoering van de adviezen uit het performanceonderzoek;
- Communiceren met de interne organisatie.
Eisen
Werk- en denkniveau
Je beschikt minimaal over een HBO werk- en denkniveau.
Je hebt in ieder geval een afgeronde relevante HBO opleiding. Dit dient te blijken uit het CV.
Werkervaring
Je hebt minimaal 5 jaar gerichte werkervaring. Dit dient te blijken uit het CV.
|