Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
ICT Servicedeskmedewerker
 
Sluitingsdatum
2018-08-02 08:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Overijssel
 
Beschrijving
Startdatum: 6-8-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 36

 
Opdrachtomschrijving

Je ondersteunt eindgebruikers op een klantvriendelijke wijze bij diverse ICT en telecom vragen en storingen.
Je verzorgt met name de 1e-lijnsondersteuning.
Je werkzaamheden bestaan uit:
Het onderzoeken, analyseren en oplossen van meldingen en signaleren van afwijkingen
Zorgen voor een effectieve bewaking en afhandeling van Servicedesk ICT meldingen, telefonisch, mail, klantbezoek en via Service portaal.
Verstrekken van ICT informatie en beantwoorden ICT vragen
Zorgen voor het analyseren en verhelpen van problemen en storingen t.o.v. de werkplek hardware. Software, telefonie en smartphones.
 

Kandidaatomschrijving

- Je hebt aan afgeronde MBO-niveau 4 opleiding;
- Je hebt ervaring met Windows 7 en bent bij voorkeur MSCE gecertificieerd;
- Je hebt ervaring met Active Direcotry, Microsoft Exchange en Topdesk;
- Je bent bij voorkeur ITIL gecetificeerd;


Eisen

Opleiding
Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO ICT niveau 4 opleiding.

Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 0,5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 12 maanden met Windows 7.
Referentie vereist

Werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 0,5 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 12 maanden met Active Directory en Microsoft Exchange.
Let op, beide programma's moeten letterlijk benoemd worden in het cv.
Referentie vereist

Motivatiebrief (max 1 A-4)

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht