Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Einddatum: 26 oktober 2018
Uren per week: 36
Projectinformatie
Het project Pinnen op de Tram heeft de afgelopen periode Pinapparatuur geplaatst op de trams.
Op dit moment worden schermen met reizigersinformatie ingebouwd.
Om gebruikers (trambestuurders en conducteurs) op afstand te ondersteunen, om storingen uit te vragen en te registreren en om de functioneel beheerders te voorzien van de juiste informatie,
is er voor jou een plaats aan de techniektafel trams beschikbaar. De Techniektafel is een technische helpdesk waar monteurs bij toerbeurt de technische storingen aan trams in behandeling nemen.
De gebruikersvragen en softwaregerelateerde storingen en meldingen komen daar nu bij.
We willen de bestuurders helpen met hun vragen over de nieuwe systemen en we willen de gemelde problemen goed gestructureerd doorgeven aan de functioneel beheerders, die op basis van deze informatie het systeem meer gebruikersvriendelijk kunnen maken en eventuele softwaregerelateerde problemen kunnen verhelpen. Zijn er problemen met de hardware, dan worden deze opgepakt door j de monteurs.
Om de implementatie van de nieuwe systemen goed te laten verlopen en te zorgen dat 200 trams probleemloos kunnen rijden met deze nieuwe systemen, zoeken we versterking.
Functieomschrijving
Voor dit project zijn we op zoek naar 2 daadkrachtige en communicatieve medewerkers
ter ondersteuning van de verschillende gebruikers op de trams en de functioneel beheerders van de systemen met affiniteit en de nodige IT-kennis en ervaring.
Enthousiasme en enig geduld is onmisbaar.
De resultaatgebieden en taken van de helpdeskmedewerker:
- Het aan de techniektafel aannemen en afhandelen van meldingen
- Fungeren als aanspreekpunt voor bestuurders, conducteurs (via mobilofoon), verkeersleiding en functioneel beheerders
- Het helpen van de bestuurders en conducteurs met het leren werken met de apparatuur
- Goed uitvragen en vastleggen van meldingen om de juiste input te leveren aan de functioneel beheerder
- Goed overzicht houden in hectische situaties; - Helpen met praktische vragen, zoals problemen met het gebruik van de apparatuur, het op afstand assisteren met het uitvoeren van een reset
- Het meedenken met de analyses van de storingen om trends te ontdekken en gebruikersvriendelijke oplossingen te bedenken
Bij deze functie rapporteer je functioneel aan de functioneel beheerders van de desbetreffende ICT afdeling. Je opdrachtgever is de teamleider van de techniektafel.
Eisen
- MBO+ of HBO niveau
- Bewezen ervaring met gebruikersondersteuning
- Bewezen ervaring met software iPads en interfaces
- Ervaring met implementatietrajecten
- Ervaring met InTune, SAP en/of OV-onderhoudsprocessen zijn een pré
Competenties
- Enthousiast
- Communicatief sterk
- Toegankelijk
- Resultaatgericht
- Initiatiefrijk
- Flexibiliteit
|