Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
 
Opdracht
Kwaliteitsmedewerker Burgerzaken
 
Sluitingsdatum
2018-08-13 17:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Startdatum: 19-8-2018
Einddatum: 1-1-2019
Optie tot verlenging: 3 x 3 maanden
Uren per week: 36
 

Opdrachtomschrijving

Je bent een ervaren kwaliteitsmedewerker en wat ga je doen?
 
  • Je behandelt complexe aanvragen op het terrein van de BRP, nationaliteitswetgeving, Internationaal Privaatrecht, naturalisatie, en verwerkt (complexe) mutaties in de BRP
  • Je verwerkt de bevindingen onder andere uit bestandsontroles van de BRP (BCM)
  • Je participeert bij verkiezingen en de organisatie van verkiezingen
  • Je voert kwaliteitscontroles uit, herstelt eventuele fouten en zorgt dat de kwaliteit van de BRP voldoet aan de eisen die aan deze administratie worden gesteld
  • Je rapporteert aan je leidinggevende over de kwaliteit en de eventuele maatregelen en doet verbetervoorstellen
  • Je past processen, procedures en werkinstructies aan naar aanleiding van wetswijzigingen
  • Je instrueert medewerkers betrokken in deze processen
  • Je voert fraude- en adresonderzoeken uit van start tot einde van het gehele proces
  • Je levert een inhoudelijke bijdrage aan het interne controle proces/zelfevaluatie BRP
  • Je bent vraagbaak voor de collega’s
  • Je handelt bezwaar- en beroepschriften af
  • Je adviseert proactief over de kwaliteit van (beheers) aspecten van burgerzaken
  • Je signaleert, evalueert en ontwikkelt methoden, procedures en processen in het kader van kwaliteitsverbetering en legt deze vast
  • Je adviseert en rapporteert over beleid en uitvoeringsregels
  • Je schrijft onder andere beleids- en adviesnota's;


Kandidaatomschrijving
  • Je bent een ervaren kwaliteitsmedewerker Burgerzaken.
  • Je bent direct inzetbaar.
  • Je beschikt aantoonbaar over HBO werk- en denkniveau met de vakopleiding BRP specialist.
  • Je kunt uitstekend werken met de specifiek op dit gebied beschikbare systemen en applicaties.
  • Je hebt goede kennis van de wet, BRP, BW, Awb, RWN, het LO, de HUP en informatie uit de kwaliteitsbrochures.
  • Je bent in staat complexe mutaties uit te voeren en hebt ervaring met de voorbereiding en afhandeling van de jaarlijkse zelfevaluaties.
  • Je hebt affiniteit met de juridische aspecten van het werk.
  • Je kunt beleids- en adviesnota's schrijven.

Daarnaast ben je

- Communicatief sterk, resultaatgericht, omgevingsbewust en proactief;
- Een teamplayer;
- Iemand die initiatief toont en zorgvuldig werkt;
- Zelfstandig, flexibel, beschik je over innoverend vermogen en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Iemand die graag de handen uit de mouwen steekt;
- Klantgericht en stressbestendig;

Het is een pre als je ervaring hebt met het zelfstandig organiseren van verkiezingen.




Eisen

HBO werk- en denkniveau
Op CV aantoonbaar HBO werk- en denkniveau.
 
Vakopleiding BRP specialist
Je dient in het bezit te zijn van de vakopleiding BRP.

Werkervaring
Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring als kwaliteitsmedewerker burgerzaken opgedaan in de afgelopen 3 jaar.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht