Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2070
 
Opdracht
Office 365 / SharePoint support medewerker
 
Sluitingsdatum
2018-08-16 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Zuid-Holland
 
Beschrijving
Startdatum: 1-9-2018
Duur: 6 maanden
Optie tot verlenging: mogelijk maar nog niet bekend
Uren per week: 24
 
 
De afdeling Interne Dienstverlening (IDV) van deze organisatie staat grotendeels in het teken van interne bedrijfsondersteuning.
Het taakveld Automatisering maakt onderdeel uit van het team Beheer & Ondersteuning.
Het taakveld Automatisering houdt zich bezig met het beheren van de ICT- omgeving en is onderverdeeld in een eerste lijn (helpdesk) en tweede lijn.
Er is sprake van een “fullskilled” helpdesk. D.w.z. dat zij niet alleen calls aannemen en registeren, maar ook een groot deel van de calls zelf of in overleg met systeembeheer oplossen.
 
Het taakveld Automatisering bestaat uit vijf man. Hiervan bemannen twee medewerkers de helpdesk.
De anderen zijn belast met systeem- en netwerkbeheer en technisch applicatiebeheer.
De organisatie werkt op basis van een Citrix virtual desktop.
Hoewel grotendeels alle componenten nog “in house” zijn, bewegen momenteel richting de cloud door oa. het gebruik van Office 365 toepassingen en de uitrol van Windows 10 devices.
Een voorbeeld hiervan is het Social Intranet dat in SharePoint Online gebouwd is.

 
 
Opdracht

Voor de uitbreiding van ons supportteam zijn wij op zoek naar een klantgerichte en proactieve Office 365 support medewerker.
 

Je zult je in deze functie richten op:
 
  • Samen met onze 1e lijns medewerkers onze gebruikers ondersteuning geven bij het gebruik van het Office 365 platform en de Office 365 applicaties
  • Samen met onze 1e lijns medewerkers op verzoek van gebruikers of teams, toepassingen configureren op het Office 365 platform
  • Samen met onze 2e lijns medewerkers Office 365/SharePoint instellingen bespreken/doorvoeren
  • Samen met onze projectleiding en teamleiding de governance afspraken uitwerken om de Office 365 omgeving beheersbaar te houden
  • Kennisoverdracht over Office 365 toepassingen en SharePoint verzorgen binnen de organisatie. Denk hierbij aan workshopachtige sessies voor groepen tot ca. 10 personen en het maken van handleidingen
  • Het bijhouden van de ontwikkelingen vanuit Microsoft op het Office 365 platform en deze vertalen naar het gebruik binnen onze organisatie
  • Gangbare beheertaken zoals het aanmaken of wijzigen van gebruikers, gedeelde postbussen, distributielijsten, externe contactpersonen, permissies, bibliotheken, team sites, etc.
  • Het Licentiebeheer van Office 365
 
 
Eisen
  • Per 1 september 2018 vor 24 uurper week inzetbaar
 
 
Wensen
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring gedurende de laatste 3 jaar als helpdesk/support medewerker
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring m.b.t. Office 365 en SharePoint in de afgelopen 5 jaar
  • Aantoonbare werkervaring met het geven van kleinschalige workshops en kennissessies
 

Competenties
 
  • Representatieve uitstraling
  • Goede communicatieve vaardigheden
  • Flexibel in houding en in werktijden
  • Omgevingsbewust
  • Servicegericht, dienstverlenende instelling
  • Teamspeler
  • Samenwerkingsgericht

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht