Beschrijving
Startdatum: 17-9-2018
Einddatum: 16-9-2019
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Uren per week: 32
Opdrachtomschrijving
De afdeling Stedelijke ontwikkeling heeft plaats voor een Vergunningverlener Omgevingsvergunningen.
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden van de vergunningverlener:
-je bent verantwoordelijk voor een goed verloop van de vergunningenprocessen;
-je initieert procesoptimalisatie;
-je biedt juridische ondersteuning en coacht trajectbegeleiders;
-je coördineert en behandelt (complexe) aanvragen;
-je draagt bij aan de ontwikkeling van het beleid op het gebied van de vergunningen;
-je initieert en implementeert vernieuwingen op het gebied van de dienstverlening en nieuwe wetgeving;
-je vertegenwoordigt de gemeente bij bezwaar- en beroepszaken;
-je adviseert het bestuur over vergunning vraagstukken en het uitvoerend beleid.
Vanwege toestroom van vergunningaanvragen en de implementatie van een nieuw ict-programma (die zorgen voor aanpassingen in de werkprocessen) zijn wij op zoek naar tijdelijke ondersteuning in de reguliere werkzaamheden op de afdeling.
Kandidaatomschrijving
-je beschikt over een afgeronde bouwkundige opleiding op minimaal HBO niveau;
-je bent op de hoogte van de actualiteiten met betrekking tot relevante wetgeving zoals Wabo, Wro, en Awb;
-je adviseert bij complexe aanvragen
-je bent een energieke, accurate en proactieve multitasker met organisatietalent;
-je bent bestuurlijk sensitief;
-je bent vaardig in het beheren van systemen;
-je hebt aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie;
-je bent inventief en creatief, weet snel te handelen en vindt oplossingen binnen jouw taakveld;
-je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk;
-je kan goed zelfstandig en in teamverband werken.
Competenties
Resultaatgerichtheid
Betrouwbaarheid
Klantgerichtheid
Integriteit
Flexibiliteit
Behulpzaamheid
Inventief/creatief
Bestuurlijke sensitiviteit
Proactief en communicatief vaardig
Eisen
opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding.
werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 4 jaar werkervaring als Vergunningverlener en/of Wabo casemanager, opgedaan in de afgelopen 7 jaar, bij of voor een gemeentelijke organisatie.
werkervaring
Op CV aantoonbare werkervaring met het inhoudelijk toetsen van aanvragen aan bestemmingsplan, beleid en Bouwbesluit.
|