Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Duur: 6 maanden
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Aantal uren per week: 24 uur
Opdracht
Als medewerker klantcontactcentrum (KCC) ben je hét aanspreekpunt voor de publieke dienstverlening van de gemeente richting inwoners, bedrijven en instellingen die contact zoeken met de gemeente.
Het team ontvangt, adviseert, begeleidt en ondersteunt klanten via de telefoon, e-mail, webcare. Klanten kunnen bij jou terecht voor informatie over producten (paspoort en rijbewijzen), wetten, regelingen en procedures.
Waar nodig ben je in staat klanten te verwijzen naar andere (dienstverlenende) instanties en voorzieningen.
Je legt alle afspraken vast in het Klantcontactsysteem.
Wensen
Minimaal een afgeronde MBO opleiding
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker KCC bij een gemeente
Aantoonbare werkervaring met Webcare
Flexibel inzetbaar binnen de reguliere openingstijden
Competenties
Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
Zelfstandig
Klant- en servicegericht
Flexibel
|