Beschrijving
Startdatum 1-10-2018
Einddatum: 31-12-2018
Optie tot verlenging: 2 x 3 maanden
Uren per week: 24 uur
Opdrachtomschrijving
De gemeente is een grote plattelandsgemeente, waar natuur, cultuur, toerisme, ondernemen én prettig wonen, werken en leven hand in hand gaan.
Bestuur en organisatie willen met kwalitatief hoogwaardige dienstverlening, de initiatieven van inwoners, ondernemers en organisaties stimuleren en faciliteren.
De medewerkers zoeken meer en meer de interactie met inwoners, bedrijven en instellingen bij beleidsontwikkeling en –uitvoering.
Naast de ontwikkelingen en initiatieven binnen de gemeentegrenzen waar we als bestuur en organisatie in meebewegen, zijn er ook ontwikkelingen in de regio, in de maatschappij én vanuit andere overheden om rekening mee te houden.
De organisatie kenmerkt zich door weinig hiërarchie, korte lijnen en een informele werksfeer.
Zo komen alle medewerkers eens in de drie weken bijeen voor informatie-uitwisseling, presentaties en afstemming: alle medewerkers vormen immers samen de gemeentelijke organisatie.
Voor de aansturing zijn zij verdeeld in zes teams waarin zelfsturing meer en meer tot ontwikkeling komt.
Voor het cluster HRM is de gemeente op zoek naar een enthousiaste en resultaatgerichte:
Wat ga je doen?
-
Je registreert en controleert de mutaties in het personeels- en salarissysteem;
-
Je signaleert en informeert de HR collega’s over de gevolgen van ontwikkelingen op het gebied van sociale verzekeringen en fiscale wet- en regelgeving;
-
Je levert input voor de praktische uitvoering, processen en procedures als gevolg van deze ontwikkelingen;
-
Je ondersteunt en adviseert je HR collega’s bij salaristechnische zaken en verleent hen administratieve ondersteuning op het gebied van personeelsadministratie;
-
Je verstrekt informatie met betrekking tot o.a. salaris en pensioen aan diverse instanties;
-
Je maakt berekeningen met betrekking tot rechtspositionele aangelegenheden;
-
Je genereert managementinformatie uit het personeels- en salarissysteem;
-
Je bent verantwoordelijk voor de aansluitingen t.b.v. de financiële administratie.
Kandidaatomschrijving
Wat breng je mee?
-
Je beschikt over een MBO werk- en denkniveau met minimaal 1 jaar aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van de personeels- en salarisadministratie
-
Je hebt ervaring met de CAR/UWO en de Wet Arbeid en Zorg
-
Je hebt goede contactuele, mondelinge en schriftelijke vaardigheden
-
Je kunt goed omgaan met deadlines en stelt prioriteiten
-
Je bent samenwerkings- en oplossingsgericht, pro-actief en dienstverlenend
-
Je bent goed in het overzicht houden en organiseren van de werkzaamheden
-
Je hebt ervaring met Pims@all
-
Kennis van Key2Financiën is een pré
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar, als Personeelsadministrateur bij een overheidsorganisatie.
Referentie vereist
Motivatiebrief
|