Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
001677
 
Opdracht
Werkplekmedewerker LMO
 
Sluitingsdatum
2018-09-26 12:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie
Utrecht
 
Beschrijving
Startdatum: 1-1-2019
Einddatum: 31-12-2019
Optie tot verlenging: ja
Uren per week: 36 uur
 
 
De ICT-Engineer A is verantwoordelijk voor de basis productontwikkeling van ICT-componenten en/of de uitvoering van het technisch productbeheer en lost (aangereikte) problemen op door toepassing van gestandaardiseerde (specialistische) methoden en technieken. Je zorgt dus voor een optimale beschikbaarheid van de beheerde infrastructuur en participeert in projecten, migratietrajecten en changes (RFC’s) en geeft daarbij technische inhoudelijke adviezen en maakt impact analyses.

 
Doelstelling
Je adviseert en ondersteunt CC Werkplekken en KA om een landelijk centraal afgestemde werkplek voorziening conform architectuur eisen van de organisatie, LMO en Digitale Transferium op te leveren en te beheren.
 
 
Verantwoordelijkheden
 
De ICT-Engineer A ondersteunt bij:
  • De vertaling van de architectuur naar concrete ICT oplossingen voor de diverse projecten zoals de LMO en DT en volgt hierbij de invulling van de producten portfolio;
  • Het werkplek ontwerp, bouw, test en integratie richtlijnen voor projecten zoals de landelijke meldkamers (LMO) op basis van een Hosted Shared Desktop (HSD) en Hosted VDI Desktop (HVD) alsmede de concretisering van beheer en beveiligingsaspecten, die randvoorwaardelijk zijn voor in productie name;
  • Het werkplek ontwerp, bouw, test en integratie richtlijnen voor het project Digitale Transferia (TDO/THTC) op basis van Hosted VDI Desktop (HVD), alsmede de concretisering van beheer en beveiligingsaspecten, die randvoorwaardelijk zijn voor in productie name.
De ICT-Engineer A beheert en voert werkzaamheden uit voor bovengenoemde projecten en participeert in diverse lijn activiteiten die vallen binnen het werkgebied van het Competence Center Werkplekken en KA.
 
 
Vakmatige taken
  • Je lost uiteenlopende 2e en 3e lijns ICT vraagstukken op, welke via de Servicedesk ICT en Servicedesk MDC worden gemeld.
  • Je beheert en configureert Windows clients/VDI’s en een SBC infrastructuur
  • Je controleert de diverse systemen en voert geplande werkzaamheden uit
  • Je signaleert, analyseert, voorkomt en verhelpt verstoringen;
  • Je stelt documentatie van de ICT-componenten op en houdt deze up-to-date;
  • Je blijft op de hoogte van relevante ontwikkelingen en je doet proactief voorstellen ter verbetering van het technisch beheer;
  • Je voert testroutines uit op de ICT-componenten;
  • Je participeert in ontwikkeltrajecten in het kader van lifecyclemanagement;
  • Je voert bepaalde ontwikkelwerkzaamheden uit in afstemming met de productontwikkelaars binnen het team;
  • Je draagt bij aan het capaciteits-, configuratie- en wijzigingenmanagement voor ICT-infrastructuur componenten;
  • Je toetst binnen de huidige infrastructuuromgeving op architectuur en ontwerpen en doet verbeteringsvoorstellen;
  • Je draagt kennis over naar collega’s over relevante expertise binnen het eigen vakgebied;
  • Je neemt deel aan consignatiediensten;
     
Functie-eisen
  • aantoonbaar een HBO werk- en denkniveau
  • in de afgelopen 5 jaar meer dan 3 jaar kennis van en ruime ervaring met product beheer en/of ontwikkeling.
  • bereid om piketdiensten te draaien
  • certificering behaald in MSCE Cloud infrastructure en/of MCSA server
  • minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met de Microsoft producten Windows 10, Windows Server 2012/2016, MDT/SCCM, APP-V
  • minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met de Citrix producten XenDesktop, Storefront, Provisioning Server, Netscaler
  • in de afgelopen 5 jaar minimaal 2 jaar aantoonbare kennis en ervaring met ITIL, Prince2 en Agile/SCRUM

 

 
Type opdrachtgever
Overige
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht