Details opdracht


Vorige Volgende Terug naar overzicht 
 
Referentienummer
2216
 
Opdracht
Consulent Minimaregelingen
 
Sluitingsdatum
2018-10-15 09:00
 
Status
gesloten
 
Vakgebied
Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie
Noord-Holland
 
Beschrijving
Startdatum: z.s.m.
Duur: 5 maanden
Optie tot verlenging: 3 x  3 maanden
Uren per week: 32
 

Opdracht
 
Als Consulent Minimaregelingen behandel je aanvragen voor diverse minimaregelingen.
Je onderzoekt de aanvragen, rapporteert en adviseert hierover.
Je bepaalt het recht op de aangevraagde minimaregelingen, stelt beschikkingen op en verzorgt alle voorkomende correspondentie die voortvloeit uit de aanvragen.
Je registreert dit in Suite4SociaalDomein. Ook heb je telefonisch contact met cliënten om vragen te beantwoorden.
Naast dat je inhoudelijk met minimaregelingen bezig bent, ben je ook bezig met procesoptimalisatie en het verbeteren van de dienstverlening.
Waar we het beter kunnen doen voor de klant en voor onze collega’s en bedrijfsvoering willen we dit niet nalaten.
Wij zoeken iemand die hier vanuit zijn/haar ervaring vanuit andere gemeenten een positieve bijdrage aan kan leveren.
 
 
Knock-outcriteria
  • Uiterlijk beschikbaar per 31 oktober 2018, voor 32 uur per week
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als consulent minimaregelingen
  • Aantoonbare kennis van de Participatiewet en aanverwante regelingen
 
Gunningscriteria (weging)
  • Aantoonbare werkervaring met Suite4SociaalDomein
  • Aantoonbare werkervaring met het doorvoeren van procesverbeteringen
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als consulent minimaregelingen in de afgelopen 5 jaar
 

Competenties

  • Klantvriendelijk: je hebt inlevingsvermogen, je toont respect, je geeft de juiste informatie, je stelt de klant centraal en zoekt samen met de klant naar oplossingen binnen de kaders van de wet;
  • Mondeling communicatief vaardig: je past je taalgebruik aan op de situatie, je kan goed luisteren, samenvatten in interpreteren;
  • Doorvragen: je stelt open vragen, herkent tegenstrijdigheden, maakt vaagheden helder, je onderscheidt hoofd- van bijzaken;
  • Schriftelijk communicatief vaardig: je correspondentie en verslaglegging is volledig, (juridisch) juist en je taalgebruik is afgestemd op de ontvanger;
  • Fraudealert: je herkent fraude en bent hier alert op.

 

 
Type opdrachtgever
Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht