Beschrijving
Startdatum: 17-12-2018
Einddatum: 31-12-2019
Optie tot verlenging: ja
Uren per week: 16
Werkzaamheden
Als facilitair medewerker ben je verantwoordelijk voor een goede facilitaire dienstverlening.
Je werkgebied is heel divers, van taken op het gebied van post, catering en afhandeling van meldingen en klachten tot het ervoor zorgen dat (raads-)vergaderingen en bijeenkomsten goed verlopen.
-
Dit betekent onder andere dat je de ruimtes inricht bij vergaderingen en bijeenkomsten, de catering regelt en ondersteuning biedt bij het gebruik van de audiovisuele middelen.
-
Taken op het gebied van post zijn onder andere het sorteren van post, het brengen en ophalen van post naar andere locaties binnen de gemeente en het klaarzetten van losse poststukken en partijpost.
-
Je bent ook verantwoordelijk voor het beheren van de dienstfietsen en voor uitgifte en onderhoud van ICT-middelen.
-
Verder zorg je ervoor dat voorraad van kantoorartikelen en restauratieve middelen op peil worden gehouden.
-
Je handelt klachten en meldingen af die via Topdesk binnenkomen. Ook deze meldingen kunnen zeer divers zijn zoals meldingen rondom schoonmaak, beveiliging en catering, maar ook bijvoorbeeld over de (onderhoud) van het gebouw.
Wat wij vragen:
-
afgeronde (V)MBO-opleiding en een rijbewijs B;
-
kennis van Microsoft Office;
-
grote mate van flexibiliteit ten aanzien van werktijden (dag en avond) en inzetbaarheid;
-
klantgerichte, dienstverlenende en proactieve instelling en houding;
-
samenwerkings- en resultaatgerichtheid;
-
representatief en goede communicatieve vaardigheden;
-
stressbestendigheid en een stevige persoonlijkheid;
-
zelfstandigheid en bereidheid om stevig aan te pakken.
|